Volgers

donderdag 6 oktober 2011

Saturated Canary - You're the best


Hallo allemaal wat een herfst weer is het he. Lekker weer om binnen te zitten freubelen, dit is weer mijn nieuw kaartje het is een digi van Saturated Canary en ze zijn zo leuk weer. Heb het deze keer goed gedaan eerst papier uit gezocht en toen gaan kleuren, je snapt het al digi klaar leg het op het papier en hij valt helemaal weg in het papier dus nu maar op gelost met een effen vierkant er tussen.


De digi is weer met opic's gekleurd en ben er zelf heel tevreden over hoop dat jullie hem ook mooi vinden.


Bovenstaand is weer een foto van de kleuren die ik gebruikt heb.

De kaart doet mee met de volgende challenges:


Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog.

17 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

heel erg mooi gemaakt, mooie kleuren, het haar is prachtig ingekleurd
grtjs, martina
x

Unknown zei

Wow this is fabulous Wenda, love the bold colours on your card xxx

Colien zei

Gaaf!!! Wat een mooie tinten en je hebt de digi super ingekleurd!!
grtz.Colien

Christine zei

Goed opgelost met het vierkantje! Jij bent een echte kei in het kleuren, prachtig gewoon!
Liefs
Christine

corryskaart zei

hoi wenda
wat heb jij een superkaart gemaakt eerst zo prachtig gekleurd met een hele toffe afbeelding en tezamen een prachtkaart
groetjes van corry

corryskaart zei

hoi wenda
wat heb jij een superkaart gemaakt eerst zo prachtig gekleurd met een hele toffe afbeelding en tezamen een prachtkaart
groetjes van corry

Andrea zei

Hoi Wenda,
wat een prachtig herfstachtige kaart
mooie warme kleuren en wat heb je die plooien mooi gemaakt, net alsof ze echt zijn
groejtes andrea

Gea zei

Mooie kaart en prachtig gekleurd!
Groetjes gea

SandraR zei

Wat een mooie kaart, Wenda!
Supermooi gekleurd en leuk designpapier ook!
Vooral het haar vind ik prachtig gedaan!

Liefs, San

Margo zei

Waaw Wenda,
ik vind haar echt prachtig ingekleurd, ik heb dat ook, dan heb je de kleuren mooi afgestemd op het papier, dan valt de afbeelding weg op het papier :) Ik ga straks eens proberen dat haar in te kleuren zoals jij het doet want ik vind het echt prachtig, bedankt voor de tips !
Liefs
Margo

Riet zei

Wat een prachtige kaart Wenda.


Liefs Riet.

Berlinde zei

Wat een supermooie kaart, heel mooie kleurtjes ook en fantastisch ingekleurd!
Groetjes, Berlinde

Babette zei

Je mag wel meer dan tevreden zijn, vind hem echt schitterend ingekleurd, vooral het haar is geweldig! Echt een leuke kaart.
Groetjes Babette

Lisa Cornwall zei

gorgeous card. love the colours and the layout x

Erma zei

Wat een ongelooflijk mooie kaart, die kleuren..........prachtig!
Zelf kleur ik met Derwentpotloden, dat geeft heel andere resultaten maar dit is geweldig hoor.

groet vanuit Ede

Yvonne zei

tevreden over?? Dit is gewoon weg schitterend!!! Hier mag je veel meer over zijn dan tevreden!!
liefs Yvonne

Hetty zei

Wauuuw wat een mooi kaartje en wat
heb je dit schitterend ingekleurd, ik ben
gelijk volger van je geworden

gr hetty