Volgers

zondag 9 oktober 2011

Kenny K. - Gefeliciteerd


Hier dan mijn tweede kaartje voor vandaag het is geen kaartje maar een envelop die ik gemaakt heb met de Scor-pal (kan je zo lekker op maat werken) voor een verjaardag van vrienden die kaartjes kregen. De envelop heb ik gemaakt van craft en daarna gespoten met de air-bruch.


Het afdrukje is van Kenny k. en is wederom in gekleurd met copic's.
Onderstaand zijn de kleuren die ik gebruikt heb.


Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog en natuurlijk de lieve reacties die ik elke keer weer van jullie krijg.

10 opmerkingen:

Mieke zei

Whaw, mooi ingekleurd! En de achtergrond met de airbrush is ook prachtig gedaan!

SandraR zei

Wauw! Prachtig! Mooie combi, je ingekleurde afdruk en dan die gave achtergrond... Perfect gewoon!!!

Liefs, San

p.s. heb me vandaag weer verbaasd over hoe je de candy in dat kleine doosje hebt gekregen... Ik krijg het niet voor elkaar, hoor! ;-)
Heb je er lang over gedaan? Hahaha!
Maar ben er superblij mee, hoor! *grote grijns op het gezicht*

Marjo zei

Awesome card Wenda!

xoxo Marjo

Lia zei

Schitterend gedaan, mooi ingekleurd zeg,

groetjes Lia

Colien zei

GE-WEL-DIG!!
grtz.Colien

Margo zei

Waaw hoe super Wenda !
Heel tof gedaan met de airbrush en die digi is heel mooi !
Liefs
Margo

Gea zei

Wauwie, prachtig!
Supermooi gekleurd!
Groetjes Gea

Helga zei

Mooi gedaan en ook echt super ingekleurd.
Gr. Helga

Riet zei

Super kaart Wenda.

Liefs Riet.

Christine zei

Wat een prachtige kleuren en zoooo mooi gedaan! Ook je kaartje hieronder is zo'n toppertje!
Liefs
Christine