Volgers

zondag 16 oktober 2011

Hobby hoekje


Hallo hier nog even snel een berichtje van mij vertelde in mijn vorige bericht al dat ik mijn hobby hoekje aan het herinrichten was en ik ben eindelijk klaar.


Het is eigenlijk het halletje bij de voor deur mijn hoekje. Ben begonnen aan tafel maar dan moest je elke keer alles op ruimen dat word toch vervelend op den duur. Daar ik slecht ter been ben in boven gaan zitten in een kamer ook niet echt een optie dus dan het halletje, bij ons komt toch iedereen achterlangs en wordt de deur zelden gebruikt.


Nou zit ik daar al zo'n 2 jaar en elke keer kwam er weer een kastje bij, laadjes, dozen enz. Nou ben ik dus al dagen bezig geweest om alles samen te voegen en weer iets meer ruimte voor me zelf te scheppen en ben dan ook weer blij met het resultaat.


Zoals jullie zien is mijn hoekje klein maar er pas een hoop in, ben benieuwd naar jullie hobby hoekjes.

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog.

6 opmerkingen:

Marjo zei

Hi Wenda,

Small but wonderful hobby corner you have there! Compact but loaded with everything you need. Looks like the perfect space, and it's all yours.

Thanks for the little peek.

xoxo Marjo

Het zonnetje in huis zei

Hallo Wenda,

wauw, jij hebt al een hoop gerief bij elkaar zo te zien, je hebt ook voldoende daglicht daar, goed hé !
Je zit er wel fijn denk ik he?! En inderdaad als toch iedereen langs de achterdeur komt, moet je de plaats maar nuttig besteden vanvoor :-)

Mijn hobbykamer staat ergens op mijn blog, maar waar hé, hihi.

Groetjes, Jaimie

Margo zei

Waaw Wenda wat een superleuk hoekje, ik zit aan een extra tafel beneden in de living maar dat betekent inderdaad dat je elke keer alles of toch een groot deel moet opruimen en dat werkt erg vervelend !
Liefs
Margo

Creagea zei

superleuk hoekje heb je zo,heb sinds kort mijn hobbykamer ook beneden en zijn zelf boven gaan slapen,bevalt heel goed.

groetjes Gea

corryskaart zei

hoi wenda
goh wat heb jij een boel spullen!
ik dacht dat mijn kamertje aan het dichtslibben was:-))
zal ook eens foto's maken om te laten zien,maar ja bij mij zijn het spullen vanaf 1995!
groetjes van corry

SandraR zei

Wat een leuk hoekje heb je, zeg!
Inderdaad wat aan de kleine kant, maar zo te zien redt jij je er prima!
Leuk om te zien!
En veel spullen heb je inderdaad!
Maar ik kan er ook wat van, hahaha!
Dat heb ik nu gemerkt bij het inpakken van mijn kamertje. Hopelijk is mijn hokkie snel klaar, zodat ik hem ook op mijn blog kan showen!!!

Geniet van je plekkie!
Liefs, San