Volgers

dinsdag 25 oktober 2011

Make it crafty - Fijne Kerstdagen


Hallo allemaal hier weer een kerst kaartje met Socks van Make It Crafty en deze is weer in de kerst kleuren en wat kan je vast lopen met het maken van een kaart. Heb 4 dagen gedaan voor ik deze kaart kleer had wist gewoon niet wat ik er mee aan moest ( hebben jullie dat ook wel eens ?).


Maar goed hij is klaar niet helemaal tevreden maar dat komt wel weer.
Heb het afdrukje weer in gekleurd met copic's, het papier is van Authentique.


Bovenstaand zijn weer de kleuren die ik gebruikt heb om Socks in te kleuren.

Dank jullie wel voor de lieve reacties die ik altijd weer mag lezen.

9 opmerkingen:

SandraR zei

Jeetje, Wenda! Weer zo'n beauty!
En prachtig ingekleurd weer...
Is jouw gave ook besmettelijk? Of is het een kwestie van heul veul oefenen???
;-)

Liefs, San

corryskaart zei

hoi wenda
vind je echt een kei met het inkleuren,ZO MOOI!!
groetjes van corry

martina's kaartjes zei

leuke kaart, prachtig ingekleurd !
grtjs, martina
x

Christine zei

Ja ik ken dat gevoel Wenda! Maar je mag tevreden zijn over jezelf hoor want ik vind ze superleuk!
Liefs
Christine

Riet zei

Wat een prachtige kaart Wenda.

Liefs Riet.

Babette zei

Ja dat klinkt heel bekend, laat een kaart soms wel een paar dagen liggen voor ik er weer aan begin, in de hoop dat ik er dan wat meer inspiratie voor heb. Gelukkig werkt het meestal wel. Vind je kaart toch erg leuk geworden. Groetjes Babette

Babette zei

Hoi Wenda, ik weet het niet zeker omdat ik zelf geen cuttlebug heb, maar ik dacht het niet. De stans is 1,7 cm dik, misschien dat je zo zelf kan zien of het past.
Groetjes Babette

Gea zei

Je kaart is een plaatje! Ik mis niks hoor.
Het kleine elfje is weer fantastisch ingekleurd, je schaduwen zijn supermooi gelukt!
Groetjes gea

Mariken zei

Wat een grappige kaart, ik vind 'm erg leuk en prachtig ingekleurd!
Gr-jes Mariken