Volgers

vrijdag 2 maart 2018

Life is beautiful


Hallo allemaal ,

We starten weer met een nieuwe challenge vandaag op het craftliners blog en het thema voor deze maand is ..........

Laat cirkels op je project terug komen.

Ik heb hiervoor een vrij simpele kaart gemaakt maar door het mooie papier in combinatie met de folie is hij wel heel chique geworden vind ik persoonlijk.
De basis kaart is steenrood en hier op caramel beide van Papicolor, het design papier komt uit het blok "Perfect Allusion van First Edition" waar de kleuren in terug komen.


Op dit papier heb ik met folie een mooie tekst aangebracht in de kleur rose gold en dat heb ik ook op het rondje aangebracht waar ik een mooi gezichtje in heb geplakt. Het gezicht heb ik uit een stuk design papier gesneden van Indigo Blu.


Hoop dat ik je toch weer heb kunnen inspireren met deze kaart, lees je reactie altijd graag en hoop dat je gezellig mee doet met de challenge.



Geen opmerkingen: