Volgers

maandag 30 april 2018

Van harte gefeliciteerd


Hallo creatieve bloggers,

Wat gaat de tijd weer hard zeg, deze kaart heb ik gemaakt voor de verjaardag van het Papicolor blog dat bestaat vandaag 6 jaar.

We hebben een leuke actie lopen daar kan je alles over lezen op het blog

Maar dan nu mijn kaart, wilde een achtergrond maken met ecoline en wilde glad wit papier gebruiken maar per abuis heb ik wit cardstock gepakt van papicolor. Het papier van papicolor heeft een streepjes door het papier lopen en dat geeft toch wel een heel apart effect vind ik zelf deze worden net wat donkerder dan de rest. 
Heb paars, roze en blauwe ecoline gebruikt en hier op een hot foil tekst stamp op aan gebracht.


Om de kaart af te maken nog een stempel van Stamperia afgedrukt met lijm en hier ook folie op aan gebracht.

Hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze kaart en hoop dat je gezellig mee doet met onze verjaardagsactie.


1 opmerking:

Ellen zei

Super gaaf!
Gr Ellen