Volgers

donderdag 20 oktober 2011

Make it crafty - Have a Cool Christmas


Hallo allemaal,
Hier weer een nieuw kerstkaartje van mij en het is weer een elf / dwerg uit een serie van 7 van Make It Crafty en deze heeft de naam Socks gekregen. Ik vind ze zelf helemaal geweldig de digi's die ze daar hebben.


Heb weer gekleurd met copic's, de tekst vond ik wel pasen daar Socks een korte broek aan heeft. De rest van de kaart afgewerkt met sneeuw sterren en stickles. Doe op iedere andere kaart altijd graag bloemen en roosjes maar dit hoogt de kaart toch wel op en dat wil ik in de December maand proberen te voorkomen om de kaart niet te beschadigen.


Bovenstaand is weer een foto van de kleuren die ik heb gebruikt.

Nou heb ik van verschillende kanten de vraag gehad in welke volgorde ik kleur met de copic's, van licht naar donker of anders om, daar ik niet zo werk ga ik het jullie binnenkort proberen te laten zien hoop dat jullie dat leuk vinden.

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog.

7 opmerkingen:

Creagea zei

Prachtig en ben ook benieuwd hoe jij kleurt.

Groetjes Gea

Christine zei

Super! Wat een leuke kerstkaart!
Liefs
Christine

SandraR zei

Wat een mooie kaart weer, Wenda!!!
Heel origineel en wat een gave stempel heb je deze keer weer gebruikt!

Liefs, San

Het zonnetje in huis zei

Hallo Wenda,

Goh, iedere keer valt mijn mond open van uw mooie inkleurwerk, echt chapeau hoor!!
Je hebt er weer een leuke kaart van weten maken !

groetjes, Jaimie

martina's kaartjes zei

waaaauw, wat een superleuke kaart ! heel erg mooi ingekleurd, knappe kleurencombi
nog een fijne dag,
grtjs, martina
x

Gea zei

Alweer een mooie kaart van Wenda!
Zijn muts is geweldig ingekleurd, de schaduwen zijn super!
Groetjes Gea

Colien zei

Geweldig kaartje, super digi en prachtig ingekleurd!
grtz. Colien