Volgers

zondag 2 oktober 2011

Geheugen steuntje

Bedankt voor jullie lieve reacties op de kaart die ik eerder plaatste vandaag het is inderdaad een heel lief plaatje. Maar om dit plaatje te kleuren zijn er al 16 verprutste plaatjes in de prullebak geland. Ben ik nogal precies op mijn werk en dus is het niet gauw goed, ze moest blond haar hebben vond ik heb ik al vaker gedaan dus moest lukken NIET DUS. Ik zoeken in mijn boekje waar ik veel kleuren combies in op schreef maar kon het niet terug vinden daar ik alleen de kleur nummers noteerde. Dat ben ik nu dus aan het veranderen.


Heb verschillende stukjes uit digi stamps gesneden en opgeslagen (dan blijven ze het zelfde in het vervolg) en een hoop keer uit geprint.
Vanaf nu ga ik die stukjes elke keer kleuren in mijn boekje plakken en de nummers er naast zetten zo heb ik nu dus Haar, Huid, Lippen, Broeken, Rokken en jassen.


Zo ziet het er dan uit en kan ik zo even kijken wat voor kleur ik wil en gelijk beginnen zonder alles weer op nieuw uit te hoeven proberen voor ik het goede resultaat heb gevonden.

Hoop dat jullie iets hebben aan deze tip.

7 opmerkingen:

SandraR zei

Wat een goeie tip, Wenda! Weet niet of ik ooit zover kom, maar kan me voorstellen dat dit goed werkt!

Liefs, San

corryskaart zei

hoi wenda
wat een super tip!
zelf loop ik ook altijd te zoeken maar dit is een erg goede tip en hoop dat ik het ook zo voor elkaar kan krijgen:-))
groetjes van corry

Colien zei

Handig! Heb ook zo'n boekje gemaakt voor de Distress inkt en gebruik het toch regelmatig om even in te spieken :)
grtz.Colien

Babette zei

Dat is zeker een handige tip, scheelt zo een hoop tijd.
Bedankt,
Babette

Hazel zei

What a brilliant idea - I haven't noted any of my hair colourings. They aren't as good as yours though so it doesn't really matter. Hazel x

Maris zei

super tip heel goed XX

Margo zei

Hoi Wenda,
dat ziet er super uit, klein vraagje, blend jij dan over alle kleuren ? Ik krijg de kleuren nooit zo !
Liefs
Margo