Volgers

donderdag 27 oktober 2011

Make it crafty - Prettige Feestdagen


Hallo alemaal hier weer een kerst kaartje van mij en wel weer uit de elfen serie van Make It Crafty en dit is dan Rocky heb hem weer gekleurd met mijn copic's en in kleurtjes waar ik zomaar zin in had.


Nu nog even kijken naar wie ik een roze kerst kaart kan sturen is wel apart deze kleur voor de kerst.
Ben helemaal weg van de sneeuw sterren het is een set van 3 alleen de grootste staat niet op de kaart en ze zijn van My Favorite Things en deze die's stanzen zo mooi.


Bovenstaand is nog even een foto van de kleuren die ik gebruikt heb.

Bedankt weer oor jullie bezoekje aan mijn blog.

10 opmerkingen:

Mariken zei

Hey Wenda, wat een schitterende kaart! En prachtig gekleurd met je Copics, het blijft een hele kunst! Ben jij ook zo weg van MFT? Leuk he?
Gr-x-jes Mariken.

SandraR zei

Ik wil hem wel krijgen van je!
:-D
Hij is weer prachtig, hoor!
Heel mooi ingekleurd weer en leuke frisse kleuren heb je gebruikt.
Geef je ook workshops?
;-)

Liefs, San

Christine zei

Ik vind een roze kaart wel iets hebben met de kerst! Weer prachtig ingekleurd Wenda!
Liefs
Christine

corryskaart zei

oh wenda
wat kan je toch prachtig kleuren,iedere keer kijk ik vol verbazing hoe je het voor elkaar krijgt!
groetjes van corry

Creagea zei

Super wat een prachtig kaartje

Groetjes Gea

Diny Sprakel zei

Hallo wenda, ik ben op je uitnodiging ingegaan. Je kleurt prachtig, ben helemaal weg van je kleurgebruik zo helder en vrolijk. Ik heb die elven ook, je hebt me inspiratie gegeven voor het inkleuren. Meld je a.u.b. aan als Dt lid.
groet Diny

martina's kaartjes zei

deze is leuk ! mooi gedaan, supermooi ingekleurd
grtjs, martina
x

Gea zei

Leuke kleurencombi voor een kerstkaart!
Je hebt de elf weer supermooi ingekleurd, de muts is erg mooi gelukt!
Groetjes Gea

Babette zei

Wat een leuke kaart is het geworden, hou wel van die aparte kleuren voor de kerst.
Groetjes Babette

Marijke zei

Weer een superkaart, je kunt zo goed inkleuren en de kleurencombi is heel mooi. Je wordt vast nog eens een beroemdheid hoor.
Groetjes Marijke.