Volgers

zaterdag 12 mei 2012

Sarurated Canary - Hartelijk gefeliciteerd


Hallo allemaal hier ben ik weer met een kaartje het is er een met een digi van Krista van Saturated Canary  met de naam "springtime"en ze heeft deze gemaakt voor de club kaarten-maken-met-tiets en ik heb het kaartje nog net op tijd kunnen plaatsen vandaag


Ze is natuurlijk weer gekleurd met copic's maar wist niet goed wat voor kleuren ik moest kiezen nijg nog steeds een beetje naar de donkere kleuren ( komt vast door de kou buiten ). Dus voor ik er erg in had was ik al bezig met groen niet echt voorjaar maar ja, ben er zelf wel weer tevreden over.


Hier boven nog even een foto van de gebruikte markers.


16 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow het afdrukje is weer geweldig ingekleurd, mooi die warme donkere kleuren.

Fijn weekend,
Groetjes Hélène

Riet zei

Schitterende kaart,leuk afdrukje,zo mooi ingekleurd.
Mooi papier.

Liefs Riet.

jans zei

wauw wat heb je dat schitterend ingekleurd zeg mijn complimenten het hele kaartje is schitterend ik ben geen held in in kleuren daarom doe ik het ook bijna nooit grt jans

Crafteezee zei

Wow this is awesome Wenda.
Hugs Tracy x

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje.
En wat een mooie kleuren
Groetjes Margreet

Unknown zei

woww wat is dit weer mooi en wat mooi ingekleurd je bent echt een topper

Liefs Nellie

Yvonne zei

Tevreden? Je mag er super trots op zijn!! Wat een geweldig kleurwerk!!!
liefs Yvonne

Mariken zei

Hey, wat heb je een mooi kaartje gemaakt, helemaal super! En ik verheug me zo op a.s. Zaterdag!
Liefs Mariken.

Christine zei

Prachtig! Voor mij heb je de kleuren niet te donker gekozen want ik hou ook wel van donkere kleuren en natuurlijk weer super ingekleurd!
Liefs
Christine

arjette zei

Ooohhhh wat een schitterend kaartje, wat heb je het weer prachtig ingekleurd zeg!!!
Ik heb zo'n onwijze zin in volgende week!!!!!
Fijn weekend!!

gr. arjette.

corryskaart zei

hoi wenda
nou deze kleuren vind ik meer dan mooi,al vind jij ze misschien wat donker? een prachtige kaart!!!!
groetjes van corry

Brenda zei

Hoi hoi,
zoals de andere mensen al reageren, SUPER mooi! ik vind het gaaf dat je dat donker groen gebruikt en dan als achtergrond ook nog groen durft te gebruiken voor het gras. de combinatie kan dus prima!
errug mooi!
groet Brenda

krearia zei

Nou ik vind je kaart helemaal te gek. Mooie kleuren en een schitterende digi. Mooi gemaakt hoor

Gea zei

Prachtig Wenda!
Je gras ik ook mooi gelukt
Groetjes gea

Becky zei

this looks so great ... i love your colouring!!! your style is fantastic and you have great ideas!!! thank you for beeing an inspiration for me. i am your newest follower.

hugs, becky

Helga zei

You colored all your cards so perfect - gorgeous !!!
I like your cards !
Greetings from Austria
Helga