Volgers

maandag 12 mei 2014

A good friend


Hie weer een kaartje van mij dat ik gemaakt heb voor het Craftliners blog, het is zo'n leuk blog als je van variatie houd want er komt echt van alles voor bij.
We hebber er nu een hele leuke candy lopen en als je zelf ook kaarten maakt is het misschien leuk om mee te doen met de challenge.


Nu ben ik op dit kaartje aan de gang gegaan met twee nieuw dies van Tattered Lace die hebben van die leukte kleine bloemetjes om zelf te maken en nu weten jullie allemaal dat ik gek ben op kleine bloemetjes op mijn kaarten.
Maar voor meer hier over zie hier.


Bovenstaand is nog even een foto van de kleuren die ik gebruikt heb.

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kaartje.

Liefs Wenda


2 opmerkingen:

Gea zei

helemaal eens met de tekst ;-))
Mooie kaart!
groetjes gea

Frouwkje zei

Prachtig Wenda!! En weer zo mooi gekleurd. Supergave tekst!!
Liefs, Frouwkje