Volgers

zondag 19 mei 2013

Rood met Roze



Hallo allemaal, 

Hier ben ik weer met een kaartje en het is er een met een kleuren combinatie die ik nooit zelf zo zou kiezen, het is dat het papier zo is en ik dat als uitgangspunt heb genomen.
Verder is de kaart vrij leeg gebleven en heb ik alleen een spelbinder rand en vier hoekjes door de clear embossing gehaald in de melting pot.


Dit is dan het hele plaatje als je de kaart open doet.


De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E37 - YR24 - Y26 - Y15 - Y21 - E50
Rood : C7 - C5 - R59 - R37 - R29 - R24
Roze : W5 - R89 - R85 - R83 - R81
Achtergrond : R00 - R000 - R0000

Hoop dat jullie hem mooi vinden en geniet allemaal van de tweede pinksterdag morgen.

Liefs Wenda

5 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaart Wenda.

Liefs Riet.

SandraR zei

Wauw, prachtig!
En ook zo mooi ingekleurd...
*jaloers*

Liefs, San

Marilyn zei

Just found your blog and am your newest follower. My gosh, your colouring skills are amazing and I'm so glad I found your blog!

rian zei

wat een mooie kaart weer wenda.
en zo suppppper in gekleurd.
groetjes rian

martina's kaartjes zei

wat is deze lekker stoer en parchtig ingekleurd ! top hoor
grtjs, martina
x