Volgers

vrijdag 10 mei 2013

Nieuw challenge bij Kleuren met potloden


Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een kaartje dat ik gemaakt heb voor de challenge voor "kleuren met potloden"  en voor deze keer is het thema "kleuren op craft".
Het is een kaart geworden die jullie niet gewend zijn van mij maar ik vond het heel leuk om te doen. Ben begonnen om een achtergrond stempel met witte inkt te stempelen op craft.
Vervolgens al dat wit gekleurd met een wit potlood in mijn geval Derwent en daarna het geheel met kleur in gekleurd.


Dit is de binnen kant geworden, hier kan ik nog een tekst in schrijven.

De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Groen : 380 - 470 - 490
Paars : 250 - 260 - 230
Roze : 240 - 210 - 190

 Het is weer iets heel anders maar hoop dat jullie het toch mooi vinden.

10 opmerkingen:

corryskaart zei

Hoi wendakker
Iets totaal anders maar je prachtige kleurwerk is iets wat bij jou hoort hier zal best veel tijd in hebben gezeten want het is werkelijk geweldig mooi geworden
Groetjes van corry

martina's kaartjes zei

een prachtige kaart ! wat een geduldwerkje ! mooi resultaat
grtjs, martina
x

Lia zei

Wat mooi zeg, inderdaad geduld werk, maar het resultaat is super,
groetjes Lia

Ellen zei

Woooow wat mooi is deze kaart...prachtig gedaan1
Liefs, Ellen

Ankie vd Polder zei

Schitterend kaartje en mooie spreuk. Groetjes, Ankie

Joukje zei

Wenda.. wat een werk maar het is Super mooi geworden!

Liefs Joukje

Anita Meijer zei

Wauw supermooi Wenda, wat een schitterend effect op dat kraft en ik vind die tekst ook helemaal super.
Liefs van Anita

Frouwkje zei

Toen ik deze kaart zag, moest ik gelijk denken aan mijn 'oude' hobby pergamano. Daar heeft het best wel wat van weg. Heel mooi gedaan Wenda!! Prachtige kleuren en gekleurd!!
Liefs, Frouwkje

Christine zei

Prachtig Wenda! Ik deed ook al eens zoiets, op kraftpapier heb je een geweldig resultaat!
liefs
Christine

Marijke zei

Hij is super Wenda. Heel mooi gedaan en wat een werk, zowel aan de buitenkant als binnenin. Ben benieuwd naar nog meer van dit soort.
Groetjes Marijke.