Volgers

zondag 4 december 2011

Challenge # 91 Be Square


Hallo allemaal hier weer mijn bijdrage voor het DT van One Stitch At A Time Challenge en voor deze week is het "Be Square". Dit is dan ook mijn laatste kaart voor dit team, heb mijn bijdrage van April tot nu en voor mij is dit nu genoeg. Kan ik me weer op andere dingen gaan richten.


Het is wel een hele leuke digi vind ik zelf en heb hem weer ingekleurd met copic's, de kaart is verder weer afgewerkt met swirls van MFT. Intussen zit er ook al een label aan met beterschap en een strikje.


Hierboven nog even een foto van de kleuren die ik gebruikt heb voor het kleuren.

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog.

P.S. Gea heeft haar eerste Tutorial geplaatst op het Copic Marker Benelux blog over blauw haar kleuren ga maar eens kijken.

12 opmerkingen:

Monique zei

Wat is dit een prachtig kaartje!
Wat heb je het fantastisch ingekleurd!
Mooi hoor!
groetjes
Monique

Marjo zei

Hi Wenda,

Gorgeous card! I will miss you at OSAAT, it has been fun.

Wishing you the best of luck, I am sure I will be seeing you in blog land.

bunches of hugs, xoxo Marjo

Choccy zei

An absolutely gorgeous card Wenda.. Like Marjo said ... We are going to miss you

Choccy xx

Hazel zei

I love this image and you've coloured him beautifully. Hazel x

Christine zei

Prachtig, vrolijk, kleurrijk, speels, amusant... zo kan ik nog wel even doorgaan bij deze kaart! :-)
Liefs
Christine

corryskaart zei

hoi wenda
wat ziet deze kaart er vrolijk en grappig uit en vooral de kleuren zijn prachtig
gr corry

Gea zei

wat een schattige digi en wat heb je hem supermooi ingekleurd!
De swirls zijn ook erg mooi
groetjes gea

Julies Crafty Creations zei

Wow, I love this beautiful colourful card, such a cute image too Hugs Julie x

Het zonnetje in huis zei

Hallo Wenda,

Het is weer een schoon'tje hoor en wéér zo knap ingekleurd hé ség!!

Groetjes, Jaimie

Diny Sprakel zei

Hi Wenda, in een woord geweldig, hiermee laat je zien dat je geweldig kleuren kunt, groet Diny

Colien zei

Superleuk weer! Mooi ingekleurd, zeg!
grtz.Colien

Riet zei

Wat een prachtige kaart Wenda.

Liefs Riet.