Volgers

donderdag 16 oktober 2014

The world is a book


Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een kaartje het is er een geworden met een digi van Saturated Canary.
Het papier dat als achtergrond is gebruikt is uit het blokje "Abroad" van het merk "Authentique", de tekst staat al op het papier gedrukt en vond het wel een hele mooie tekst voor een vriendin van me die graag reist.


De digi is gekleurd met derwent coloursoft heb het haar wat lichter gehouden dan dat ik normaal doe heb de twee donkere kleuren weg gelaten.


Het camper busje is een stans van "Tattered Lace" vind ik persoonlijk super stans en deze heb ik uit "cernit" klei gestanst, geeft toch weer een heel ander effect op je kaart.
Ben hier nog mee aan het stoeien en komt uitgebreider aan bod op het Craftliners blog.

De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Huid : 620 - 550 - 560 - 570
Haar : 030 - 070 - 620 - 630
Rood : 130 - 680 - 160
Groen : 460 - 440 - 410
Blauw : 310 - 300 - 320 - 350
Geel : 080 - 060 - 040 - 030 - 010



4 opmerkingen:

Margo zei

Wat een superleuke kaart Wenda, erg leuke digi en dat busje is super gewoon ! Je papier met de toepasselijke tekst vind ik ook erg geslaagd !
Liefs
Margo

jolanda zei

prachtige kaart

corryskaart zei

wat een vrolijke en leuke kaart en dat busje ziet er geweldig mooi uit
groetjes corry

annemarie zei

Leuke kaart Wenda, en dat busje is gewoon super.

groetjes Annemarie