Volgers

donderdag 2 oktober 2014

Nieuwe challenge


Hallo allemaal,

Bovenstaande kaart is weer mijn bijdrage voor de challenge op het Craftliners blog, voor de maand oktober is de opdracht maak een kaart of project in 1 kleur maar mag wel met verschillende tinten van deze kleur.
Zo als jullie zien eb ik gekozen voor de kleur bruin, het is een kaart met 2 mallen van Tattered lace.
In het begin vond ik de dies van Tattered lace maar niks vaak vrij groot en ja wat kon ik daar nou mee, nou kan jullie zeggen een hele hoop kan je er mee ben er eens in gedoken en een blad gekocht van Tattered Lace. Nou daar staat wel zoveel in uit gelegd wat je kan als je een beetje gaat knippen aan deze dies. Maar dat ga ik jullie uit leggen in mijn blog post 16 oktober op het craftliners blog.

Hoop dat jullie gezellig een keer mee doen met de challenge want deze keer kunnen jullie deze stempel winnen van IndigoBlu.




3 opmerkingen:

Unknown zei

I don't know if I see all of them center to heart. Therese some validity but I will take hold opinion till I look into it further. Good article , thanks and we wish more! Added to Feed Burner as nicely.....Cardsharing Server

Sharon zei

This is gorgeous Wenda. Such a beautiful design.
Enjoy the rest of your week.
Hugs Sharon. x

annemarie zei

mooi gedaan en ja wat kun je veel met die mallen he, kwam ik van de week ook achter. zo ontzettend super. Ben benieuwd naar je stukje op het craftlines blog op 16 oktober.

groetjes Annemarie