Volgers

zondag 10 maart 2013

Nieuwe challenge bij .....


Hallo allemaal hier ben ik  weer met een kaartje en het is er een geworden voor de challenge van kleuren met potloden en dat is toch ook wel erg leuk .
De uitdaging voor deze maand is een kleuren thema,


Wel hele warme kleuren en bovenstaande kaart is dus die van mij geworden hoop dat jullie allemaal mee gaan doen.


Nog even een foto van de gekleurde afbeelding.

Heb gebruik gemaakt van de Faber-Castell potloden,

Haar : 283 - 190 - 186 - 184 - 185
Paars : 157 - 160 - 135 - 138
Bruin : 180 - 178 - 176
Kuiken : 120 - 107 - 109 - 113 - 118

Hoop dat jullie ook mee doen aan deze challenge.




12 opmerkingen:

Lia zei

Een hele leuke kaart is dit mooie kleuren, succes weer bij Marlous, wat was het druk he?
groetjes Lia

Bernadet zei

Prachtige kaart Wenda!!
Super ingekleurd!
Veel succes bij Marloes!!

Dina zei

prCHTIGE KAaart in die kleuren en veel plezier in spijkenisse

martina's kaartjes zei

wat heb je dat knap gemaakt ! top hoor ! heel erg mooi ingekleurd, je hebt de kleurtjes als het ware van het kleurenpalet afgepakt ! =)
mooi
grtjs, martina
x

Angela zei

Prachtige kaart Wenda.... hele mooie kleuren!!
grt Angela

Mieke zei

Hele mooie kaart is het!

Frouwkje zei

Wauw!! weer prachtig gekleurd Wenda!! Veel plezier vandaag bij Doe@ding!!
Liefs, Frouwkje

Anita Meijer zei

Wauw Wenda wat is je kaart super geworden, ik vind hem helemaal prachtig.
Liefs van Anita

heidy zei

Hoi Wenda,ik heb vandaag je werk van dichtbij bewonderd,ik was ook bij Doe@ding,maar je was zo druk bezig!
Je kaartjes zijn in het echt nog veel mooier!!
Groetjes Heidy

Babette zei

Wow, wat is dit weer schitterend ingekleurd.
Heel mooi kaartje.
Groetjes Babette

Cora zei

schitterend kaartje wenda en leuk je gisteren ontmoet te hebbenhaha ik ben de gene die je zover heb gekregen dat ik de melt pot heb gekocht zet je nog wat kaartjes hierneer

annemarie zei

wauw geweldig mooi gekleurd, super kaartje

groetjes Annemarie