Volgers

maandag 11 maart 2013

It's your birthday


Hallo allemaal die ben ik weer met een kaartje voor jullie het is er weer een die ook als voorbeeld heb gemaakt voor mijn demo die ik gisteren heb gegeven bij Doe@ding met de Melting pot van Ranger. De klok en de blaadjes heb ik dan ook door de "Melting pot" gehaal en daar na bewerkt met "Perfect Pearls". Vond het heel leuk om deze demo te geven en iedereen was er ook erg enthousiast over, ga ook als het lukt van de komen de weken wat filmpjes maken over het werken met de Melting pot en die hier plaatsen (maar eerst even bij komen van deze demo dag).


Het is weer een verjaardags kaart voor een man geworden en heb weer gekozen voor een digi van Kenny K. Met zo'n kaart ga ik nooit de mist in, ze vinden hem eigenlijk altijd geweldig en dat ging van 18 t/m 83 jaar.


De blaadjes en de roosjes heb ik beide door de Melting pot gehaald en het is ook zo leuk dat je de takjes gelijk kan vormen.


De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Huid : E11 - E00 - E000 - E0000
Haar : E37 - E15 -YR24 - Y26 - Y15 -Y13 - Y11
Laarzen : E29 - E27 - E25 - E23 - E21
Geel : YR24 -YR24 - YR21 - YR20

Dank jullie wel voor alle lieve reacties die ik elke keer weer mag lezen even als de mailtjes die ik krijg.




16 opmerkingen:

Cordine zei

Super Wenda!
Groetjes
Cordine

Colinda zei

Heb hem gister in het echt gezien en hij is schitterend!! Net zoals je andere kaarten trouwens! Je had het zo druk dat ik geen kans heb gehad om een praatje met je te maken. Een gezellige avond, Colinda

Christine zei

Wat een prachtig resultaat Wenda! Ik kijk al uit naar de tutorial!
Liefs
Christine

Babette zei

Wat een gaaf kaartje, heel mooi.
Ben heel benieuwd naar die melting pot want het ziet er super uit.
Groetjes Babette

rian zei

hoi wenda, hij is echt super maar dat wist je al, de melting pot is geweldig ik gebruik hem dus ook na wat tips van jou, kan niet wachten tot je je filmpje af hebt,ben benieuwd wat je allemaal laat zien.
groetjes rian

Joukje zei

Een Prachtig kaartje!!

Groetjes Joukje

Frouwkje zei

Supergave kaart Wenda!! Zo'n leuk effect! Ik kijk uit naar je tutorial!
Liefs, Frouwkje

Aletta zei

Geweldige kaart en die Melting Art heb ik ook geprobeerd, dan wel met de heatgun, heb namelijk nog niet zo'n pot, maar die lijkt me ook eruggg handig, wacht nog ff op je video hoe dat allemaal werkt.

Groetjes Aletta

anita01 zei

Wat was het geweldig leuk he de demodagen, ik zat met plezier naast je hoor...geniet lekker na ga ik ook doen....

Warme groetjes,
Anita

Yvonne zei


Zondag je werk bewonderd. Je maakt echt leuke dingen.

Groetjes Yvonne

Jitske zei

Wat een prachtige kaart,
groetjes Jitske

Dina zei

super gave kaart

Yvonne zei

Heel erg mooi Wenda. Ik heb je bezig gezien Zondag. Je maakt erg mooie dingen. Nog bedankt voor de vlinder,

Groetjes Yvonne

Juanita zei

Echt super zeg!!!

Cora zei

oh graag wenda heb hem gekocht op de demodag toen jij demo gaf maar nog niet gebruikt

Helga zei

Wow - stunning card - fabulous coloured !
Helga