Volgers

donderdag 28 juli 2011

Vakantie kaartje voor mijn zusje en zwager.


Hallo allemaal hier weer even een kaartje, eerder al een kaartje voor mijn neefje geplaatst maar hier dan een voor mijn zus en zwager.
Het is een afdrukje van Art Impressions uit de serie "Golden Oldies" ikvind ze zo leuk he.


Heb het afdrukje gekleurd met copic's en de lucht gespoten met de air-bruch alleen ben ik nog niet tevreden over de braning van de zee waar ze in zitten. ( nog even oefenen dan maar ).

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog en hoop dat he goede weer nu gaat komen voor ons allemaal.

3 opmerkingen:

Christine zei

Super zijn die stempels Wenda! Heel mooi kaartje en de kleuren zijn ook prachtig!
Liefs
Christine

corryskaart zei

hoy wenda
een prachtig leuke kaart en ik zou al blij zijn als ik ZO kon kleuren:-))
groetjes van corry

Het zonnetje in huis zei

Hallo wenda,

Hihi, het brengt gewoon spontaan een glimlach op je gezicht als je je blog opent hoor, en wat heb je dat mooi gekregen , die lucht en zee (ook al zeg jezelf van niet hoor) !

Groetjes, Jaimie