Volgers

zaterdag 23 juli 2011

Vakantie kaartje voor mijn neefje


Hallo allemaal hier weer een kaartje van mij het is een kaartje voor mijn neefje die gaat lekker op vakantie en daar om een kaartje met 5 euro er in om een ijsje te kopen.


Heb het afdrukje weer gekleurd met copic's en de achtergrond is weer gespoten met de air-bruch. Van welk merk de stempel is kan ik niet meer terug vinden maar het papier dat ik heb gebruikt is van Bo Bunny.

Hoop dat jullie hem weer mooi vinden.
Nou hoop ik ook voor iedereen die op vakantie gaat dat het weer gaat opknappen.



8 opmerkingen:

Unknown zei

Awww how fun is this, I love it, so colourful xxx

corryskaart zei

hoy wenda
wat een leuke en lieve kaart,daar zal je neefje best heel blij mee zijn:-))
groetjes van corry

Christine zei

Wat een schattig stempelje! Heel leuk gedaan Wenda!
Liefs
Christine

Riet zei

Wat een prachtige kaart Wenda.

Liefs Riet.

Marijke zei

Leuk kaartje geworden, leuke stempel en mooi gemaakt, maar dat is bij jou niets nieuws natuurlijk.
Groetjes Marijke.

Margo zei

Wat is dit een schatje zeg !
Liefs
Margo

Lia zei

Wat een leuk kaartje heb je gemaakt,

groetjes Lia

stampingmarianne zei

Wat een prachtige vrolijke kaart is dit! Doe je dat met een copic airbrush of zoiets? Prachtig!!
Have a good weekend!
marianne