Volgers

vrijdag 11 maart 2011

Magnolia - Tinie 75


Hallo weer allemaal nier weer een kaartje van mij hij is voor mijn tante die gisteren 75 jaar is geworden.


Het is wederom een Magnolia afdrukje geworden wat ik op de kaart heb verwerkt. het papier wat ik heb gebruikt is van K&Company. De letters en cijfers zijn van Tim Holtz en die zijn geverft en met steekjes vast gezet op de kaart.


Het afdrukje is ingekleurd met distress inkt want de kleuren van het papier kwamen goed overeen met de inkt, het jurkje heb ook nog met glimmer mist bewerkt (net als de letters op de kaart)


De roosjes heb ik zelf gemaakt van de restjes die ik overhad van het papier en dat geeft best een leuk effect, verder is de kaart afgewerkt met blaadjes en stickles.

Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog.

Groetjes Wenda

1 opmerking:

Helga zei

heel leuk kaartje.
En mooi ingekleurd.
Gr. Helga en fijn weekend