Volgers

donderdag 3 maart 2011

Magnolia - oeps te laat


Hallo lieve bloggers hier ben ik weer met een kaartje en de kaart doet nog net mee voor de challenge van Just Magnolia


De kaart is opgezet via de sketch van Mina van Just Magnolia, zelf vind ik een cirkel toch altijd wel lastig. Het stempeltje is wel erg leuk, ze is zo lief verlegen. Ben ik niet zo vaak te laat met mijn kaarten versturen maar soms gebeurt het toch en vandaar te laat.


De afbeelding heb ik ingekleurd met twinkling H2O en de huid en haren van Tilda heb ik met distress inkt ingekleurd en op de rand van de jurt heb ik ook glitter gedaan maar dat is op de foto niet goed te zien.


Verder is de kaart weer afgewerkt met bloemen, roosjes en stickles.

Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog

Liefs Wenda

1 opmerking:

Helga zei

Hallo Wenda,
Wat een lief kaartje!
Ik heb je blog adres gehad van Marlies Ruggenberg.
Ik woon zelf ook in de hoekse waard en tijdens een verjaardag hadden we het over hobby's en van het een kom je op het ander, je kan het wel.
Ik heb even gesnuffeld op je blog en je maak echt hele leuke kaarten.
Ik ga je volgen;)

Vr. Gr. Helga