Volgers

donderdag 5 november 2015

Golf


Hallo lieve blogger,

Hier ben ik weer met een kaartje voor je het is een mannen kaart geworden. Mijn ouders spelen zelf golf dus deze kaarten zijn zo weer verdwenen uit mijn voorraad. 
Het achtergrond papier en de binnen kant zijn gemaakt met een stempel van "Impression Obsession stemps" hier hebben ze echt geweldig mooie achtergrond stempels, dit is de stempel "Feathers & Watches". Deze heb ik op wit gestempeld met VersaMarkt en gekleurd met de 740 serie.
De kaart verder af gemaakt met papierklei uit malletjes die ook gekleurd zijn met panpastels.


Boven staande foto is de binnen kant, hier ook op wit gestempeld met twee stukjes papier er op om open vlakken te houden voor de tekst en om wat te schrijven.


Dit is een afdrukje van een stempel van "IndigoBlu" - "Fairway To Heaven", dit geheel licht gekleurd en om het iets ouder te laten lijken de randen nog wat bruin gemaakt.

Gebruikte kleuren : 

Achtergrond : 740.8 Burnt Sienna Tint
740.5 Burnt Sienna
  740.3 Burnt Sienna Shade
740.1 Burnt Sienna Extra Dark
Achtergrond golf : 660.5 Chromium Oxide Green
660.3 Chromium Oxide Green Shade
660.1 Chrom.Oxide Green Extra Dark
560.8 Phthalo Blue Tint
560.5 Phthalo Blue
560.3 Phthalo Blue Shade
Broek : 740.5 Burnt Sienna
740.1 Burnt Sienna Extra Dark
Shirt : 220.8 Hansa YellowTint
220.5 Hansa Yellow
220.3 Hansa Yellow Shade
220.1 Hansa Yellow Extra Dark

Hoop dat ik je de kaart weer mooi vind en tot gauw.




2 opmerkingen:

Trijntje zei

Hoi Wenda. Wat is dit een prachtige kaart. IK zie veel meer mooie kaarten. IK ga je volgen. Groeten trijntje

Margo zei

Wat een leuke kaart !
Groetjes
Margo