Volgers

donderdag 26 juni 2014

Time flies when you're crafting


Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een kaartje heb deze keer gekozen voor een digi van "Make It Crafty". Het papier dat ik heb gebruikt is van "Graphic 45" uit de serie "Botanical Tea"de kaart is verder afgewerkt met roosjes die weer op een bloem liggen die is gemaakt met "Darwi Paint & Peel" dit geeft een mooi glimmend effect. Verder heb ik natuurlijk weer blaadjes gemaakt met een stans van "Tattered Lace" genaamd "Ornate Leaves". De tekst stempel komt uit een set van "IndigoBlu" met de naam "Good Times" en is op ons allen vast van toepassing.


Nu weten jullie allemaal dat ik dol ben op het kleuren van haren en daar zijn deze digi's super voor, dan kan ik me helemaal uitleven. Maar vervolgens moet je dan een kleur gaan kiezen voor de bloemen na twijfel heb dan toch maar gekozen voor blauwe bloemetjes (vind blauwe bloemen namelijk niet natuur getrouw overkomen ). Maar nu het afdrukje klaar is is het toch wel een mooie keuze geweest dacht ik zo.


de kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000 - E0000
Haar : E37 - YR24 - Y26 - Y15 - E50
Roze : C5 - R89 - R83 - R81 - RV10
Blauw : B37 - B45 - B32 - B21

Hoop dat jullie het weer een mooi kaartje vinden en tot gauw,

Liefs Wenda

Geen opmerkingen: