Volgers

maandag 10 februari 2014

Nieuwe challenge


Hallo allemaal,

Hier weer een kaartje voor het Kleuren met potloden want er is weer een nieuw challenge begonnen. Voor de challenge zijn we uit gegaan van een foto en daar voor heb ik deze kaart voor mijn nichtje Eva gemaakt want die is alweer 8 jaar geworden.
 De kaart is afgemaakt met wat roosjes, tekst gemaakt met crafter's clay en de stans van Memory box heb ik eerst weer door de melting pot gehaald.


De digi die ik heb gebruikt is van Mi Ran Jung, Eva mag bijna over van de blok fluit naar de dwars fluit dus vond dit wel een hele leuke afbeelding voor haar.

De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Huid : 540 - 550 - 570
Jurk : 650 - 150 - 210 - 200
Rood : 650 - 130 - 100
Haar : 010 - 030 - 070 - 610 - 630

Bedankt weer voor het langs komen op mijn blog en doe allemaal gezellig mee met de Challenge.

Liefs Wenda


6 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi wenda
ziet er geweldig mooi uit en dat met potloden gedaan zou je zo niet zeggen maar het is een erg lieve/mooie kaart geworden
groetjes corry

Joukje zei

Prachtig kaartje Wenda!

Lieve groetjes Joukje

Corrie zei

Hallo Wenda
Ik heb je vanmorgen 28 februari ontmoet bij Doe@Ding, je hebt mij en mijn dochter uitgelegd hoe je de Copics na moet vullen.
Dank je wel daarvoor.
ik ben gelijk op je blog gaan rond kijken, wat een prachtige creaties maak jij, dus je begrijpt dat ik je gelijk ga volgen.
Lieve groetjes,Corrie

Cindy zei

Hoi Wenda, Wat was het leuk om jou te ontmoeten bij Doe@Ding en wat kleur je mooi! Supergaaf hier kan ik nog heel veel van leren. Ga je gelijk volgen! Groetjes, Cindy

Ineke Original zei

Ha Wenda,
Bedankt voor het kleuren van mijn grijze haartjes
(bij Doe@ding)!
veel liefs,
Ineke

Nettie Kramer zei

Hallo Wenda, prachtige creaties heb je gemaakt. Veel plezier en succes in het ID team van Craftlines. Groetjes van Nettie.