Volgers

maandag 13 februari 2012

Mo Manning - Dream the Impossible


Halo allemaal hier toch even een verjaardags kaartje van mij dat ik al eerder heb gemaakt, het is een digi van Mo Manning. Het kaartje was in opdracht van mijn ouders en die golfen graag en deze kaart was dan ook voor een golf maatje. Blijft toch altijd lastig zo'n kaart voor de heren (zonder bloemen en bling bling).


Natuurlijk heb ik weer mijn copic's gebruikt om te kleuren en de achtergrond is weer gespoten met de air-brush, de golfclub en de golfbal zijn weer met de silhouette gesneden. 


bovenstaand is een foto van de kleuren die ik weer gebruikt heb.

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog en sorry dat de foto's niet helemaal duidelijk zijn maar de kaart was al weg voor ik dat in de gaten had.

17 opmerkingen:

Mariken zei

Wat een gave kaart! Superleuk geworden en jij kunt toveren met Copics!
Liefs Mariken.

Frouwkje zei

Prachtige kaart Wenda!! En weer zooooooooooooo super gekleurd!
Liefs, Frouwkje

Louise zei

Schitterende kaart en wat een leuke Digi en wat prachtig ingekleurd.


gr.LOuise

corryskaart zei

hoi wenda
nou jij bent echt een kei in het inkleuren zo mooi!!!!
kijk dan ook met veel plezier naar je geplaatste kaarten!
groetjes van corry

Tinie zei

Als mijn man deze ziet:) Die is ook helemaal verslaafd aan golfen, wat een super mooie kaart en super ingekleurd!!!

Groetjes Tinie

Gea zei

prachtige kaart! mooie sprekende kleuren heb je gebruikt!
Groetjes Gea

Anoniem zei

Ha-ha-ha so fun and loving card, gorgeous colors :))
Hugs Lilli xx

martina's kaartjes zei

heel erg mooi gemaakt ! super ingekleurd en die achtergrond helemaal toppie !
mooi
grtjs, martina
x

Diny Sprakel zei

In een woord een superkaart, klwurwerk, airbrushen het is allemaal even mooi. Groet Diny

Kjersti zei

Great card with wonderful coloring!
Hugs:D

Hetty zei

Nou ook zonder bloemen enzo lukt het je prima! Super leuk mannenkaartje dit! En zo mooi gekleurd.

Cordine zei

Gave kaart!
Groetjes
Cordine

Marijke zei

Die Mo Manning die heeft wat een plaatjes he? Deze is ook erg leuk en zeer toepasselijk voor je ouders. Super gedaan. groetjes Marijke.

Christine zei

Wat een leuke mannenkaart en prachtig ingekleurd maar ja ik ben bij Wenda en daar is het altijd toppie!! :-)
Liefs
Christine

Thea zei

Superleuke kaart, deze heb ik vorige week net gekocht omdat ik de afbeelding voor een mannenkaart zo leuk vond. Dankzij Diny kwam ik nu op jouw blog en kijk vol bewondering naar je kleurwerk. Dankjewel!

Groetjes Thea

Brenda zei

Hoi Wenda,
het is een prachtige kaart! en helemaal niet erg zonder bloemen en bling bling, de kaart en afbeelding zeggen genoeg. Groetjes Brenda

Helen zei

wat een schitterende mannenkaart en alweer zo prachtig gekleurd. Toppertje hoor.