Volgers

maandag 28 november 2011

Kenny K. - It's never too late


Hallo allemaal hier alweer een kaartje van mij het is deze keer een digi van Kenny K. geworden dat blijf ik erg leuke afdrukjes vinden om in te kleuren (eigenlijk moet ik nog een paar kerst kaartjes maken).  


Het afdrukje is weer gekleurd met copic's en de kaart is verder afgemaakt met een stans van Tim Holtz, roosjes, blaadjes en wederom veel stickles. Op de laarzen heb ik nog royal coat aangebracht het zijn net lak laarzen maar dat is op de foto niet goed te zien. Wilde haar heel licht blond haar geven maar daar blijf ik problemen mee houden ik krijg het niet voor elkaar. Toen de kaart klaar was wist ik echt niet wat voor tekst er op moest dus die heb ik maar even verzonnen en uitgeprint.
(fout het moet dus "too"zijn dit ga ik morgen even veranderen, thanks Gea)


Bovenstaand nog even een foto van de kleuren die ik gebruikt heb in het afdrukje.

Hoop dat jullie hem toch mooi vinden en bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog.

10 opmerkingen:

chrilvian zei

oooo ik vind m super
succes met kk
ik doe ook mee
ik ga ff volger worden

Riet zei

Super kaart Wenda.

Liefs Riet.

Frouwkje zei

Gave kaart Wenda!! En super ingekleurd!! De tekst is er heel leuk bij hoor!
Liefs, Frouwkje

Margo zei

Hoi Wenda,
wat prachtig zeg !
En nu weet ik dus hoe je het doet ... soms 2 dagen over een afdrukje ! Daarom zijn ze altijd zo prachtig en perfect ingekleurd !
Het loont wel hoor !
Liefs
Margo

corryskaart zei

hoi wenda
wat een gave en mooie kaart en menig man wil deze wel in de brievenbus krijgen:-))
gr corry

Unknown zei

Wauw, wat heb je die prachtig ingekleurd! Zag dat je ook meedoet met de DT call! Ik zal voor je duimen. Mijn DT termijn zit er bijna op en ik vond het fantastisch! Veel succes!

Veel liefs,
Renata

Christine zei

Je kaartje is supermooi Wenda!
liefs
Christine

Gea zei

poe hee wat een plaatje!
Kenny K heeft erg mooie dames, ik ga me denk ik ook eens eentje aanschaffen (probleem: welke dan, lol!)
(ps: het is too late met twee o's..)
Groetjes gea

Colien zei

Geweldig weer, Wenda! De tekst klopt mooi bij de klok op de achtergrond, super!
grtz.Colien

Sapipzi zei

Wat een beauty weer!!!

groetjes Margo