Volgers

dinsdag 27 september 2011

Kenny K. - Happy Birthday


Hallo allemaal hier weer een kaartje met een digi van Kenny K. het geheel heeft een beetje bonte kleuren maar de hele opbouw is in de omgekeerde volgorde gegaan. Normaal zoek ik eerst het papier waar ik mee wil gaan werken en ga daar dan vanuit. Deze keer had gewoon zin om met hard blauw te kleuren en ben daar dus mee begonnen dus had na het kleuren moeite om er een kaart van te maken. De linker boven hoek bleef maar leeg en wist eigen lijk niet wat ik er mee aan moest en voor een mannenkaart ga ik het ook niet met roosjes aan de slag. Uit eindelijk is het een slot geworden dat ik met de Slice heb gesneden uit een soort rubber achtig materiaal en heb het met Matallic Rub-Ons verder bewerkt.


De digi is met copic's gekleurd, op onderstaande foto zijn de kleuren te zien die ik gebruikt heb. Over het eind resultaad ben ik dan ook weer tevreden en hebben we weer een mannen kaart in voorraad.


Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog.

10 opmerkingen:

Margo zei

Wat een toffe kaart met een heel leuke digi Wenda !
Hopelijk heb je ook tijd om eens bij mij langs te komen.
Liefs
Margo

Frouwkje zei

Wow, wat weer mooi gekleurd!!
Hele leuke mannenkaart, gave digi!
Liefs, Frouwkje

Gea zei

wauwie wat een stoere/sexy mannenkaart!
Het slot past hartstikke leuk bij de sleutels die ze vast heeft.
Mooi gekleurd!
Groetjes Gea

SandraR zei

Wat een gave kaart, Wenda! Lekker eigenwijs, hou ik wel van! :-D

En wat gezellig dat je mijn volger bent geworden! Leuk!

Groetjes, Sandra

corryskaart zei

hoi wenda
een echt mooie en stoere mannenkaart en de kleuren vind ik top want ze spatten van het scherm:-))
bedankt dat je volger bent geworden!
groetjes van corry

Colien zei

Gaaf kaartje, hoor! Tja, de ene kaart is wat makkelijker in wording dan de andere...
Maar deze is super!
grtz. Colien

anneke's creaties zei

oh geweldig, wat een leuke ondeugende sexie mannenkaart, en wat heb je deze toch weer mooi ingekleurd, ik bewonder je enorm qua inkleuren, daar kan ik alleen maar van dromen, ja echt een suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper kaart.

groetjes anneke

Christine zei

Toffe kleuren heb je gekozen en een heel leuke kaart mee gemaakt!
Liefs
Christine

Riet zei

Wat een super kaart Wenda.

Liefs Riet.

Kathy Bradley zei

Wonderful card - your coloring is perfect!!