Volgers

zondag 26 juni 2011

Challenge OSAAT - Just Married

Hallo allemaal hier weer een kaartje dat ik heb gemaakt voor One Stitch At A Time Challenge het tema voor deze week is "Wedding or Sympathy"


Boven staand is mijn bijdrage vooe deze week de foto is niet zo goed gelukt daar ik op de camping zit het weekend en de kabel van de camera vergeten was dus de foto heb ik met mijn foto toestel gemaakt.
Het papier dat ik heb gebruikt is van K&Company serie Julianne.
Het afdrukje heb ik gekleurdmet copic's en de achtergrond is met de air-bruch gespoten. verder heb ik een dolie in de vorm van een hartje gebruikt en alles afgewerkt met roosjes en takjes.

 Onze sponsor voor deze week is
en jullie kunnen een voucher winnen voor een besteding van 10 dollar.

Bij een besteding van 10 dollar bij Stitchy Bear Stamps in de maand July krijg je onderstaande digi's kado bij je bestelling.


Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog.

12 opmerkingen:

Scrappy Scatty zei

wonderful card
love Jan
xx

Josephine zei

This is so pretty!

corryskaart zei

hoy wenda
wat een pracht van een kaart,TOPPY!
groetjes van corry

Riet zei

Wat een prachtige kaart Wenda.

Liefs Riet.

Sylvie zei

I love how you've coloured the camper van.. Thanks so much for choosing my digi stamp.. your card is fabulous!
Big hug
Sylvie x

Christine zei

Wat een leuke stempel! Je maakte er een leuke kaart van!
Liefs
Christine

Marjo zei

It's Gorgeous Wenda, I love the colors.

xoxo Marjo

Helga zei

heel leuk kaartje!
G. Helga

Renee zei

Love the way you put the heart behind the images. Very pretty card.

Julye zei

Fab card makes me think of my sis as they have a camper van though neither are into the marriage bit despite having been together nearly 20 years.

stampingmarianne zei

Hoi Wenda,
Ja jij hebt ook een auto met blikjes, maar wel een andere. Mooie kaart geworden. Een beetje vintage vind ik het geworden. Erg mooi!

Nikki Byrne zei

This is simply beautiful Wenda, good job! Nikki