Volgers

woensdag 25 mei 2011

Hij doet het niet.

Goede avond alle dames die mee doen met het kleuren kaarten team.

Ik heb net alle kaarten bekeken en heb ook geprobeerd om overal een berichtje achter te laten maar het gaat echt niet lukken dus bij deze:

Martine, Marijke, Marian, Liv, Sandra, Mariken, Colien, GerJanne, Sjoukje, Manuela, Lia, Brigitte, Karin, Sanne, Evi, Conny, Margo, Diana, Anneke, Sofieke, Hennie, Rosina, Charlotte en Christine al jullie kaarten zijn stuk voor stuk prachtig geworden.
Sorry dat ik dus geen persoonlijke reachtie heb achter gelaten maar het lukt me bij de meeste echt niet en bij een enkeling ging het wel.
Maar ik probeer van de week nog een keer bij jullie langs te komen en hoop dat het dan wel lukt.


 

2 opmerkingen:

Wil zei

Hoi Wenda,
Je moet even met firefox opstarten,dan zijn alle problemen opgelost. Alles werkt weer prima bij mij. En ik heb gehoord dat het bij meerdere helpt en weer gewoon berichtjes kunnen versturen. Succes ermee en groetjes Wil

SandraR zei

Hoi, heb ook al gehoord dat je bij inloggen op Google het balkje "aangemeld blijven" moet uitzetten, het heeft bij mij wel geholpen...

Succes ermee!!

Lieve groet, Sandra