Volgers

zondag 13 maart 2011

Karen's Doodles - Voor Wilco


Hallo lieve bloggers hier nog even een kaartje wat ik voor mijn neefje Wilco heb gemaakt.


Wilco (zie hier onder) is naar een anders school gegaan en daar heb dit kaartje voor gemaakt, hij is altijd al dol op boeken geweest en daar om heb ik deze digi stempel van Karen's Doodles gebruikt ik vind hem wel heel toepasselijk. Heb het afdrukje weer gekleurd met copic's en de achtergrond gespoten met de air-bruch.

Zelf ben ik weer tevreden over het resultaat, verder heb ik de kaart een beetje kaal gelaten want anders is hij ook niet echt voor jongens zou Wilco zeggen.


De binnen kant van de kaart spreekt voor zich en nog even het papier dat ik heb gebruikt is van My Mind's Eye.

Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog.

Groetjes Wenda

2 opmerkingen:

Riet zei

Prachtige kaart Wenda,super die stempel.
Heel mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.

Marijke zei

Wat een lieve kaart, zal Wilco wel leuk hebben gevonden.
Groetjes Marijke