Volgers

zondag 2 januari 2011

Buzzcraft-Fairy Doodles - Happy Birthday

Hallo allemaal hier weer een kaartje van mij en deze keer een afdrukje van Fairy Doodles (Buzzcraft). Het begon om een "in shape snijmal"  van Crealies uit te proberen en ik moet zeggen deze werken mooi. Bij deze kaart heb ik hem maar voor de helft gebruikt, om gelijk  langs de mal te snijden wordt niet echt mooi maar als je hem eerst op het papier tekend en uitknipt gaat het goed.


Het afdrukje heb ik weer ingekleurt met distress inkt, welk papier ik heb gebruikt weet ik niet meer het kwam uit de restjes la (echt een tik bewaar altijd de restjes van papier), verder heb ik gebruikgemaakt van een Martha Stewart pons en alles afgewerkt met bloemen en takjes.

Bedankt voor jullie bezoekje aan mijn blog in dit nieuwe jaar


Groetjes Wenda

1 opmerking:

Riet zei

Prachtige kaart Wenda,leuk afdrukje,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.