Volgers

donderdag 2 november 2017

Santa Paws


Hallo allemaal,

Vandaag starten we weer met een nieuwe challenge op het Craftliners challenge blog het thema voor deze maand is .......

Maak gebruik van een achtergrond stempel.

Hiervoor heb ik een kerstkaartje gemaakt met een leuke set stempels van "MFT - Happy Pawlidays" ben begonnen om een achtergrond te maken met een combinatie van folie en een stempel.


Voor de achtergrond heb ik de stempel voorzichtig ingesmeerd met lijm en dit op papier afgedrukt en hier folie op gelegd, goed aan gedrukt en er weer afgehaald en bovenstaande foto is het resultaat. Het is weer een net andere manier om je stempel te gebruiken.


Nog even en schuine foto om het glimmende effect te laten zien op de kaart. De stempelafdrukjes heb ik gekleurd met de Magicals van Lindy's Stamp Gang.
Het hondje zelf met de Flat (zonder glitters) en de rest met de glimmende, het is tenslotte een kerst kaart.


Hier nog even het hondje van dicht bij.

Hoop dat jullie het weer een leuk kaartje vinden en volgende week laat ik in een video op het Craftliners blog zien hoe ik de achtergrond heb gemaakt.
Hoop dat je gezellig mee doet met onze challenge deze maand.

3 opmerkingen:

Mariken zei

Hele mooie achtergrond en een schattig kaartje!

Marilyn zei

Super cute and I love that pretty background.

Annemarie en Merit zei

Wat een lief kaartje met een hele gave achtergrond.

fijne dag liefs Annemarie en merit