Volgers

donderdag 10 augustus 2017

Geen vierkante kaart


Hallo allemaal

Vandaag beginnen we weer met een nieuwe challenge op het kleuren met potloden blog en het thema voor deze maand is .....

Geen vierkante kaart 

Nou dat moet niet zo moeilijk zijn dachten wij.

Bovenstaande kaart is mijn bijdrage deze maand aan het DT en voor de basis van de kaart ben ik aan de slag gegaan met een nieuwe Spellbinders stans "Hals Hex Quilt" vind dit een super stans om lekker mee te puzzelen en zo een achtergrond te bouwen.


Hier boven is de achtergrond nog beter zichtbaar voor ik hem verder heb afgemaakt.


Hier nog even een foto van het gekleurde afdrukje van de The Paper Shelter, als je mee doet maak je kans op  maar liefst $15,00 uitzoeken aan digitale stempels..... hoe gaaf is dat?!


Hoop dat ik je heb kunnen inspireren met deze kaart en doe gezellig mee met de challenge.


2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

Die is leuk geworden ! Wat een hoop kleurwerk, heel erg mooi zo
Grtjs Martina x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een mooie kaart gemaakt Wenda. Die achtergrond is wel veel werk denk ik maar dan heb je ook echt iets bijzonders. Het lieve plaatje is mooi ingekleurd, méér heeft deze kaart niet nodig.
Lieve groetjes Miranda