Volgers

maandag 2 januari 2017

Anything goes


Hallo creatieve blogger,

We starten dit jaar weer met een nieuwe challenge voor het craftliners blog en het is super makkelijk deze maand, het thema is ........

Anything goes - Alles mag

Nog voor de kerst heb ik heb een schoen gemaakt als verjaardags cadeau voor een echte dame die 28 december 83 jaar is worden. Met echte dame bedoel ik keurig en modieus gekleed, schoon op haar zelf en omgeving, keurig gelakte nagels en perfect gekapt haar. Verder loop ze bijna elke dag een rondje door het dorp, huppelt en hinkelt ze samen voor de deur met haar kleinkinderen en achter klein kinderen. 


Heb echt heel veel respect voor haar en mag allen maar hopen dat wij ook zo oud mogen worden. 
Haar lievelingskleur is rood en ze is dol op schoenen vandaar mijn keuze voor dit project.
Heb gekozen voor het schitterende kerst rood omdat dat net wat donkerder is, de schoen is gesneden met de Silhouette en voor de voering van de schoen heb ik een stencil gebruikt in combinatie met het gouden pigment poeder "Luscious" van IndigoBlu. Het mooie van Papicolor papier is dat het zich heel goed laat bewerken in rondingen zonder maar een streepje of scheurtje te laten zien.


De Schoen afgemaakt met nog een aantal bloemen die ik gemaakt heb met een stans van Elizabeth Craft Designs - Garden Notes Small Poinsettia om toch nog even in de kerst sfeer te blijven.
Alles diverse keren uit wit gestanst, de bladeren en de rondjes in het hart van de bloem gekleurd met distress inkt en ook een klein beetje de nerf in de witte bladeren aangezet. 


De schoen is nu klaar nog even een kappers bon halen om er in te doen en dan mooi in cellofaan verpakken en klaar is mijn cadeau. 



Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met dit project en doe gezellig mee met de Challenge - Anything Goes

Geen opmerkingen: