Volgers

woensdag 7 december 2016

A girl shoule be ....


Hallo creatieve blogger,

Wil je vandaag een flessen hanger laten zien dat ik heb gemaakt voor een vriendin. Zij kan hele dagen achter een naaimachine zitten en ze maakt de mooiste dingen, van daar mijn keus voor het papier van "Graphic 45" ze hebben altijd waanzinnig papier vind ik persoonlijk. Maar dit papier uit de lijn "Couture" is natuurlijk super voor mijn vriendin.


Ben begonnen met een zwarte basis van een fles of deur hanger, hier op heb ik een 5 mm kleinere maat op geplakt met design papier uit het blok. Uit een ander vel heb ik de dames nogmaals gedeeltelijk uit geknipt en dit er als 3D opgeplakt.
De kaart is verder afgemaakt met 2 stukjes "Chipboard" van de zelfde serie en natuurlijk wat roosjes met glitter om het af te maken

Hoop dat dit project jullie weer heeft kunnen inspireren.



Geen opmerkingen: