Volgers

zaterdag 7 november 2015

Op de schommel


Hallo creatieve blogger,

Hier ben ik weer met een kaartje voor je, de kaart is gekleurd met copic's en het afdrukje is een digi van "Wee Stamps" het Papier is van Authentique van de serie "Suave"


Vind dit toch altijd van zulke leuke lieve afdrukjes ben dan ook blij dat de digi's weer verkrijgbaar zijn na een lange afwezigheid. kleur echt bij na overal mee maar de copic's blijven toch de favoriet om het meest ontspannen te kleuren ben benieuwd of jij ook een voorkeur hebt voor een kleurmedium? 


Voor de afwerking van de kaart heb ik de rol roosjes van MFT gebruikt want die lijken een beetje op de roosjes die in het afdrukje staan, de blaadjes en de tekst zijn stansen van "Tattered Lace"


De kleuren die ik gebruikt heb zijn:

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E37 - YR24 - Y26 - Y15 - E30
Jurk : W5 - W4 - BG13 - BG23 - BG34 - BG32 - BG11
Donker Blauw : B39 - B37 - B97 - B95 - B32
Rozen : RV55 - RV02 - RV00 - RV000
Blaadjes : YG97 - YG95 - YG93 - YG91
Hondje : E43 - E42 - E41 - E40

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.


4 opmerkingen:

Petra zei

Hoi Wenda,
Het zijn zeker leuke plaatjes.. Je hebt er weer een mooi kaartje van gemaakt. Ik ben begonnen met potloden en ik kleur sinds een aantal jaar met Faber Castell dan wel zonder terpetine. Vorig jaar copic markers aangeschaft en ik heb eigenlijk geen voorkeur. Ik vind beide even leuk en ontspannend. Wat ik niet meer doe is het kleuren met Distress inkt, vind het wel leuk maar dan hebben de andere twee kleurmediums de voorkeur. Fijn weekend groetjes,
Petra

Margo zei

Wat een prachtige kaart ! Heel mooi ingekleurd !
Groetjes
Margo

Wil Frutsel zei

Wowww Wenda, wat prachtig ingekleurd, mooi papier en prachtige bloemen, schitterend gedaan!!
xx Wilma

annemarie zei

wat een mooie kaart Wenda en zo mooi ingekleurd.

groetjes Annemarie