Volgers

maandag 17 maart 2014

Winnaars van de bloghop


Hallo allemaal hier ben ik weer met een kaartje en we hebben ook winnaars van de blog hop.

Op mijn blog was er deze stempel van besties te winnen,

En die is gewonnen door ????????


Gefeliciteerd met deze prijs Aartje kijk even op het Craftliners blog hoe je de prijs kan ontvangen.

Er zijn natuurlijk meer winnaars en ook de grote prijs is er uit maar om te kijken of jij het bent kijk dan gauw op Craftliners

Nu verder met mijn kaartje het is een heel ander kaartje dan jullie van mij gewent zijn maar zelf vond ik het wel heel leuk om op deze manier een keer een kaartje te maken.


De kaar is op gebouwd uit ver schillende stempels van Indigo Blu die bewerkt zijn met inkt en van kleur voor zien met potloden.


De knopen zijn uit gestanst, bewerkt met flakes en vastgezet op het kaartje


De klosjes doen het heel leuk, de stans van MFT en wat glim garen er omheen.


Onderstaand nog even een foto van wat er gebruikt is op om de kaart te maken.

Kijk nog even op het Craftliners Blog of je misschien wat gewonnen hebt in de blog hop zo niet hou het blog in de gaten want er komt al snel weer een candy aan.

Geniet van deze dag

Liefs Wenda

1 opmerking:

Aartje zei

Super Wenda dat ik hier op jouw blog gewonnen hebt.
Groeten, Aartje