Volgers

zondag 21 april 2013

Een klus hulpje


Hallo allemaal,

Hier ben ik dan weer met een kaartje voor jullie na twee weken van problemen met  mijn computer zijn we toch weer in de lucht en werkt alles bijna weer.
Had de kaart al eerder op het copic blog laten zien maar toch ook nog even op mijn eigen blog. De kaart was voor een man die flink aan het klussen is in huis dus vandaar deze kaart, de achtergrond is uit gesneden met de Silhouette.


Heb voor een digi van Kenny K. gekozen met deze klus hulp en uiteraard weer gekleurd met copic's.


Het gereedschap wat aan de kaart hangt heb ik ook met de Silhoutte gesneden, daarna door de melting pot gehaald en gekleurd met Perfect Pearls.


De kleuren die ik gebruikt heb zijn :

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Har : E29 - YR27 - YR24 - YR21 - YR20
Geel : Y26 - Y17 - Y15 - Y13 - Y11
Blauw : C7 - B97 - B95 - B93 - B91
Schoenen : YR27 - YR14 - YR23 - YR21 - YR20
E44 - E43 - E42 - E40

Hoop dat jullie hem mooi vinden en wat betreft de filmpjes over de "Melting pot daar ben ik al weer mee bezig op opnieuw te filmen want die zijn verloren gegaan in de strijd met de computer.

Liefs Wenda

  

8 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaart Wenda.

Liefs Riet.

Ellen zei

Wooow Wenda wat een gave en stoere kaart heb je gemaakt. Prachtig ingekleurd en leuke charms erbij!Liefs, Ellen

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Alina zei

schitterend kaartje, Wenda, zoals altijd!
zat ik naast je enkele weken geleden in Spijkenisse (ik heb een pen en wat kaartjes geleend van jullie!) en heb ik je niet herkend? ik kan niet geloven, want ik ben al zo lang een fan!

rian zei

leuk kaartje dit en mnatuurlijk weer de melting pot leuk ding he.
hier staat hij ook regelmatig op tafel. vindt het gereedschap zo leuk, en wat jammer van je filmpje maar dan wachten we maar gewoon af

groetjes rian

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
annemarie zei

wat een gave kaart zeg,

groetjes Annemarie