Volgers

woensdag 25 april 2012

Sylvia Zet - Geniet van elk moment


Hallo allemaal daar ben ik weer even met een kaartje dat ik ook al geplaatst heb op het Copic Marker Benelux blog. Waar blijven toch al die uren die in een dag zitten, dacht dat ik het rustiger kreeg nou Rob aan zijn schouder geholpen was maar niet dus, heel lief hoor want het is zullen we even daar heen gaan of kom gaan we gezellig een broodje eten. Ja dan is mijn dag zo om he, maar ben wel druk aan het kleuren hoor dat komt er allemaal nog aan.


Bij het kleuren van deze digi ben ik begonnen met de kleur RV06 dat is wel zo'n felle kleur roze dat ik die dan ook bijna nooit gebruik dus dat is dan soms weer een uitdaging om daar toch mee aan de slag te gaan. Op de bloemetjes heb ik hele fijne glitter gestrooid en het geeft wel een mooie uitstraling.


Bovenstaand is weer een foto van de kleuren die ik gebruikt heb.

 Zaterdag 19 Mei ga ik met de meiden kleuren die gewonnen hadden heb er veel zin in en jullie worden dan natuurlijk weer op de hoogte gebracht hoe het gegaan is.

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog, sorry voor het tijd gebrek om bij jullie een berichtje achter te laten maar ik kijk wel tussen door steeds en het zijn schitterende kaartjes die jullie elke keer plaatsen.


9 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wauw wat kleur jij mooi zeg, ze zijn echt prachtig je kaarten. Groetjes van Anita

Brenda zei

hoi Wenda
je kaart is weer super mooi.
leuk met die felle kleuren.
groetjes Brenda

Margreet zei

Wat een super mooi kaartje
en prachtige kleuren
Groetjes Margreet

arjette zei

Prachtig kaartje weer Wenda, je kleurwerk is weer super mooi, heb nu al zin in de 19e!!!

gr. arjette.

Riet zei

Wat een schitterende kaart Wenda,lief die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Christine zei

Wat is ze weer mooi Wenda!!
liefs
Christine

Gea zei

het is een prachtige kaart! Ben benieuwd wat je allemaal aan het kleuren bent,
groetjes Gea

Mariken zei

Wat een plaatje! Prachtig gekleurd, ik vind het zo leuk om de kunst af te komen kijken!
Liefs Mariken.

Kjersti zei

Beautiful card Wenda! The image is soo cute, and - of course - perfect colored:)
Have a nice Sunday!
Hugs Kjersti:)