Volgers

dinsdag 28 februari 2012

Teddy Bo - In blijde verwachting


Hallo allemaal hier dan toch het doosje dat ik eigenlijk zondag al had willen plaatsen. Maar door lichamelijke problemen lukte dat niet helemaal, was er met m'n hooft helemaal niet bij de laatste dagen maar gisteren naar het zieken huis geweest en maar het stuk wat het moeilijks te vervangen is van mijn kunst heup zit nog helemaal vast (gelukkig), het andere deel komt wel wat los maar dat zien we dan wel weer over twee maanden terug. Vandaag nog lekker rustig aan gedaan want ik was doodmoe van de stresh.
Nou dat was even over mij nu weer naar het doosje dat ik gemaakt heb voor een stel dat zwanger is. Het doosje heb ik gesneden met de Silhouette Cameo en bekleed met grijzig design papier.


De baby schoentjes heb ik ook met de silhouette gesneden, vastgeplakt een koortje er door en klaar zijn de schoentjes, verder afgewerkt met roosjes en stickles.


De afdrukjes zijn van Teddy Bo, vond ze wel heel leuk en passen goed bij het grijze papier, we weten nog niet wat het word dus heb de kleuren groen en geel maar genomen voor de mutsjes van de olifantjes.


Bovenstaand is een foto van de kleuren die ik gebruikt heb voor het kleuren.

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog.

15 opmerkingen:

Margo zei

Superleuk doosje ! Hopelijk komt het helemaal in orde met je heup !
Liefs
Margo

Samantha zei

Wat een mooi doosje en prachtig gekleurd de stempels. Laat ik nou net iemand kennen voor wie dit van toepassing is :) bedankt voor de inspiratie!

Groetjes, Samantha

Yvonne zei

Echt een te gek mooi doosje!
groetjes Yvonne

Frouwkje zei

Hoi Wenda,
Ik kan me wel een beetje voorstellen hoe je je voelt!! Ik heb nl. nogal wat heupproblemen gehad de laatste jaren. Valt soms niet mee hé? Sterkte er mee hoor.
Je doosje is geweldig leuk, die schoentjes......zo schattig. En weer prachtig gekleurd!!
Liefs, Frouwkje

SandraR zei

Wat een gaaf doosje! Leuk om door het venster te zien wat erin zit!
En mooi ingekleurd ook, super!

Liefs, San

corryskaart zei

hoi wenda
wat een prachtig geschenkdoos erg leuk met al die gave dingen er bovenop!
groetjes van corry

Mariken zei

Wat schattig! Prachtig gemaakt!
En jij veel sterkte en beterschap!
Liefs Mariken.

Tinie zei

Hoe kom je aan die beren....helemaal geweldig, een super mooi geheel!!!
Ik wens je heel veel sterkte, kan me voorstellen dat je hoofd ergens anders naar stond!!

Groetjes Tinie

arjette zei

Wat ontzettend leuk!!! Geweldig gemaakt!!!

gr. arjette.

Kjersti zei

What a gorgeous card - or is it a box? Anyway, you have colored the images to the perfect, as always, and the small shoes and the other embellishments are sooo cute!!
Hugs Kjersti:)

Helen zei

Hoi Wenda, wat een superleuk doosje. De schoentjes zijn schattig en de olifantjes staan vanaf nu hoog op mijn wensenlijstje, wat een schatjes zijn dit en weer prachtig gekleurd. Sterkte met je gezondheid. Groetjes, Helen

Gea zei

Je hebt een prachtig kadootje gemaakt! En wat vervelend Wenda, dat je zo'n last hebt van je heup. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.
Groetjes Gea

Hetty zei

Wat heb je dat mooi gemaakt! Heel erg orgineel zo met die schoentjes erbij! Sterkte met je gezondheid!

Babette zei

Wat een schitterend doosje. Mijn cameo is onderweg, kan niet wachten op hem uit te proberen.
Groetjes Babette

Brenda zei

Hoi Wenda,
wat een geweldig kraam of zwangerschaps kadootje! Hele leuke afbeeldingen. Het is al een feestje om naar te kijken, laat staan om het te krijgen! Groetjes Brenda