Volgers

vrijdag 18 november 2011

Make it crafty - Aged to Perfection


Hallo allemaal hier weer een kaartje van mij, af en toe maak ik een kaart waar ik dan zelf helemaal weg van ben en dit is er zo een. Ik vind hem echt super hoop dat jullie dat ook vinden.
Het is weer een digi van Make It Crafty en deze heet Chantelle, ze hebben daar van die leuke digi's.

Ze is natuurlijk weer ingekleurd met copic's de gimmende achtergrond is aluminiumfoli dit zag ik bij Peet op haar blog ga maar eens kijken heel leuk, maar heb ik het dan met de air-bruch gespoten. Verder is de kaart afgemaakt met een tekst stempel en wat roosjes met stickles.
Nou krijg ik steeds meer de vraag of ik workshops of iets wil geven, en hier wil laten zien hoe ik kleur nou dat gaat nog niet (missien na de kerst????) workshops en demo's gaan geven zou ik wel willen daar ik niet weet of ik nog wel kan kleuren als er mensen op mijn handen staan te kijken. Dit ga ik dus aanstaande maandag middag uitproberen bij Marloes van doe@ding (echt een geweldig hobby winkel) daar ben ik van ongeveer 13:30 tot 15:30, ben heel blij dat ik dit daar mag doen van Marloes om voor me zelf een beetje zekerheid tekrijgen. Jullie horen wel hoe het gegaan is en of het allemaal een vervolg gaat krijgen.


Oja bovenstaandt nog even een foto van de kleuren die ik gebruikt heb.

Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog.

18 opmerkingen:

Margo zei

Hoi Wenda,
ik wacht vol spanning af dan want ik sta echt in bewondering voor je kleurwerk !
Ik vind dat je een heel aparte stijl van inkleuren hebt en zou die echt heel graag onder de knie krijgen want ik vind je inkleurwerk echt kunst !
Ben ook helemaal wek van deze kaart !
Veel plezier bij Doe@Ding !
Liefs
Margo

LAURA KANT zei

WOW, dit is echt helemaal GEWELDIG! Wat een pracht van een kaart! Hele leuke stempel, super mooi ingekleurd en die bloemen zijn ook schitterend! Great job!

Groetjes, Laura

SandraR zei

Wat een PRACHTIGE kaart, Wenda!
En super gekleurd zeg, voel hier toch wel een steekje jaloezie, hoor!
Echt prachtig!
Leuke kleuren en een mooie layout.
Ga vooral zo door!!!

Liefs, San

p.s. ik heb gisteravond het afdrukje van de stempel, die ik van je kreeg bij de candy, ingekleurd en ik ga er dit weekend een kaart mee maken. En ik wil proberen de kaart op te leuken met andere items van je candy. Ben benieuwd of het me gaat lukken. ;-)

jans zei

wat een schitterend kaartje grt jans

Het zonnetje in huis zei

Hallo Wenda,

Tja wat zal ik zeggen van je zeggen van je kaartje......GEWELDIG natuurlijk :-))
En je inkleuren, tja daar kan ik niks van zeggen, want dat is wéér gewoon af hé !

Veel plezier en dat gaat je lukken hoor !

Groetjes, Jaimie

De Creakeet van Peet zei

ow geweldig dat je andere de techniek wilt leren om zo mooi in te kleuren zoals jij doet, wens je ook veel succes bij doe@ding. En je kaart...weer een beauty..knuf peet.

ps de achterkant is super gelukt zo met airbrush..toppie

De Creakeet van Peet zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Gea zei

Het is een geweldig mooie kaart met superkleurwerk!!
Hartstikke cool dat mensen je vragen om workshops te geven en dat je mag "oefenen" bij een winkel.
veel succes, laat je weten hoe het gegaan is?
Groetjes gea

Colien zei

Superkaart, inderdaad erg mooi! Het inkleuren is je weer erg goed gelukt en grappig dat vleugje metallic erachter!
grtz.Colien

martina's kaartjes zei

wauw, dat heb je heel knap gedaan, knap ingekleurd ! superz gewoon !!! mooi gemaakt
grtjs, martina
x

Mariken zei

Hey, ik vind hem ook helemaal super! Wat kun jij toch prachtig kleuren met je copics, heb je jezelf dat aangeleerd??
Gr-jes en fijn weekend, Mariken.

corryskaart zei

hoi wenda
kan goed begrijpen dat je gek bent op deze kaart want het is echt een prachtig geheel geworden, want je kleurwerk is meer dan schitterend!
gr corry

Christine zei

Ze is inderdaad prachtig Wenda! Ik vind het niet abnormaal dat je die vragen krijgt want je bent super met die stiften. Ik ken er maar weinig die het zo kunnen als jij! Dus aan zelfvertrouwen moet je zeker geen gebrek hebben meid!!
Liefs
Christine

Diny Sprakel zei

Hallo Wenda, prachtig gekleurd, echt super werk. Heb maar vertrouwen in jezelf. Veel succes met je demo. Bij mij ligt dit plaatje ook al gekleurd klaar.
Groet Diny

Sapipzi zei

Wow wat heb je dit weer geweldig ingekleurd!!!!
Veel plezier en succes bij Doe@Ding maar ik wet zeker dat 't jou goed af zal gaan.

groetjes Margo

Riet zei

Wat een schitterende kaart Wenda,mooie stempel,prachtig ingekleurd.

Liefs Riet.

Babette zei

Prachtig kaartje. Leuk idee om aluminium folie te gebruiken, geeft een erg leuk effect.
Groetjes Babette

Marjo zei

This is gorgeous Wenda!

xoxo Marjo