Volgers

zondag 18 september 2011

Make it crafty - Beterschap


Hier dan mijn tweede kaartje voor vandaag het is een digi van "Make it crafty" en ik heb er 4 dagen overgedaan voor ik het ingekleurd had. Lukte gewoon niet met z'n verkouden hooft maar bleef het iedere keer weer proberen want ik vond hem zo leuk. Uit eindelijk is het een kaart voor mijn zusje geworden die afgelopen vrijdag een nieuwe kruisband in haar knie heeft gehad.


De digi is wederom in gekleurd met copic's, ben er zelf niet helemaal tevreden over maar ik hoop dat die puntjes jullie niet opvallen. De kaart is verder afgewerkt met roosjes, lint en stickles.


Dit is de binnenkant van de kaart, doe altijd aan de binnen kant wel iets terug laten komen maar laat dat meestal hier niet zien. Heb de digi nog twee maal afgedrukt waarvan 1 als achtergrond en uit de andere een rondje gesneden, ingekleurd en dit er precies opgeplakt. Heb hier voor haar knieen als middelpunt genomen daar mijn zusje daar aan is geholpen.

Onderstaand zijn de copic's die ik gebruikt heb.


Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog.

9 opmerkingen:

Riet zei

Wat een prachtige kaart Wenda.

Liefs Riet.

Katootje55 zei

Hoezo niet helemaal tevreden??? Ikzelf zou super-tevreden zijn met zo'n resultaat!!! En dan al die plooien... Je hebt het jezelf ook bepaald niet makkelijk gemaakt!

En veel beterschap gewenst met je zusje.

Groetjes, Toos

Lia zei

Schitterende kaart, je hebt haar supermooi ingekleurd,

groetjes Lia

Marijke zei

Wen, hij is super, de kleine foutjes die jij zelf nog ziet zijn er niet hoor!! Hij is super mooi geworden, mooi ook die kleurencombi.Gaat het al weer wat beter met je?
Groetjes Marijke.

Gea zei

wauw, hij is prachtig!
groetjes Gea

corryskaart zei

hoi wenda
niet tevreden?
ik zou willen dat ik zo kon kleuren,het is een prachtige kaart geworden en je zus zal zeker heel blij zijn met dit fantastische kaartje en beterschap ook voor jou!
groetjes van corry

Sapipzi zei

Ik heb hier maar 1 woord voor: WOW!!!! Jij bent niet tevreden over het inkleuren maar ik vind het geweldig mooi!!!

Liefs Margo

Babette zei

Vind hem erg mooi geworden. Die minpuntjes zie ik niet hoor, vind hem super ingekleurd. Leuk dat je de binnenkant ook meeneemt, is al een tijdje ook mijn streven maar blijft er eigenlijk altijd bij.
Groetjes Babette

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik zat te kijken en te kijken. Het lijkt wel of de jurk uit de kaart komt. Dat je er kantjes of weet ik wat opgeplakt hebt. Echt AMAZING gekleurd!