Volgers

woensdag 8 juni 2011

Magnolia - Friends fill your life with smiles


Hallo allemaal hier weer een kaartje, ik heb deze al een tijdje geleden gemaakt, maar hij is zo leuk en had hem nog niet laten zien hier op mijn blog.
Dit hondje vind ik toch wel zo lief, het heeft wel iets weg van die twee van mij.


Heb het he heel eerst gemaskerd en vervolgens in gekleurd met copic's, welk papier ik heb gebruikt weet ik niet meer. De pons rand is van Martha Stewart even als de uitgeponsde grotere vlinders.


Heb de vlinders eerst gespoten met de air-bruch daar overheen stickles, op het lijfje weer Royal Coat en de hoofdjes zijn een hot-fix steentje.

Verder is de kaart weer afgewerkt met bloemen en roosjes, hoop dat jullie hem net zo geslaagd vinden als ik.

Bedankt weer voor al jullie bezoekje aan mijn blog en de liefe reacties die ik mag ontvangen.


5 opmerkingen:

SandraR zei

Wat een lieffie! Mooie stempel en heel mooi ingekleurd! Leuke embellishments ook.

Groetjes, Sandra

martina's kaartjes zei

ach, wat lief ! het is een echt cutie ! mooi gedaan,
groetjes, martina
x

manuela zei

ach, wat lief en Mooie stempel en heel mooi ingekleurd! Leuke embellishments ook.

groetjes
Manuela

Helga zei

leuk kaartje wenda!
I love dogs.
Groet Helga

Riet zei

Wat een prachtig lief kaartje Wenda.

Liefs Riet.