Volgers

woensdag 18 mei 2011

Tim Holtz - Life isn't about....

Goedemorgen allemaal dames, het is weer woensdag en dus weer tijd voor het kleurenkaarten team bij Martina. Zij heeft ook alle deelnemers op haar blog staan die deze keer weer mee doen, neem eens een kijkje.


Boven staande foto is mijn bijdrage voor deze week met de kleur licht blauw. Zo als jullie zien is dit een heel andere kaart dan ik normaal maak, wat voor kaart het is weet ik niet maar ben eens aan het proberen geweest met brilliance inkt (glimt zo lekker). Ben begonnen met het midden daarna de boom en vervolgens de vogels, daar voor had ik nog een flesje staan dat op de stempel gesmeerd en dat gestempeld en dan laten drogen. Ja en dan zie je ze niet meer maar met blauw distress inkt er over heen en toen kwamen ze weer te voor schijn wel erg leuk om te proberen.


Verder de hele kaart met verschillende kleuren blauw gemaakt en de klok gestempeld. Vervolgens vond hem nog een beetje kaal dus nog maar een stempel met text genomen en deze met Versa Mark beinkt en deze afdrukjes met perfect pearls bestrooid (glimt ook weer zo lekker vandaar de twee de foto met ander licht zie je dat goed).

Nou ben ik wel benieuw wat jullie er van vinden want volgens mij is dit niet mijn ding, voor mijn gevoel is dit een beetje in het wilde weg stempelen met verschillende technieken. Ik vind het wel mooi maar mis mijn pieter peuterige kleine dingetjes om te kleuren of te maken.
Dus dit ga ik in het vervolg gloof ik maar gebruiken om achter grond papier te maken en daar op mijn eigen dingen doen want zo is het voor mijn gevoel niet mijn kaart.




23 opmerkingen:

Margo zei

Waaw wat mooi Wenda !
Liefs
Margo

Lia zei

Ik vind hem geweldig mooi hoor,ik hou daar wel van,

groetjes Lia

Diana zei

prachtige kaart


groet diana

Monique zei

Ik vind je kaartje prachtig hoor!
groetjes
Monique

Mariken zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt!
Gr-jes Mariken.

Marijke zei

Nou ondanks dat het niet je ding is,is het wel een bijzondere kaart.Ik vind hem goed gelukt en wat je zegt je kunt op deze manier ook achtergrondjes maken. (maar is ook een hoop werk) Groetjes Marijke.

manuela zei

wat een mooie kaart heb je gemaakt
en ik vind hem geweldig

groetjes
Manuela

natacha zei

mooie stempel kaart
grtz natacha

Liv Herremans zei

Het is altijd het proberen waard, ik vind dit kaartje alvast geslaagd! Maar ook ik ben eerder voor het echte frutselwerk :)

Groetjes

martina's kaartjes zei

de kaart is wel geslaagd hoor, ook al is dat jouw stijl niet... je moet een keer alles proberen vind ik, en soms valt het zo goed mee, dat je in dat patroon een tijdje blijft rondzweven, leuk toch ?
bedankt voor je deelname en tot de volgende !
groetjes, martina
x

PIKO hobbyblog zei

Wat een prachtige kaart!
Gr. Pia

Riet zei

Prachtige kaart Wenda.

Liefs Riet.

Sofie V zei

Mooi kaartje!

Groetjes Sofieke

Bep zei

Hoi Wenda,

Wat een beauty van een kaart heb je gemaakt echt super.

Gr...Bep

Marian zei

Ziet er goed uit
Groetjes

hennie zei

Mooi stempelwerk hoor Wenda!
Ik denk dat je er nog aan moet wennen, je kaart is ook geslaagd hoor.
Groetjes hennie.

Anneke zei

Heel mooi kaartje Wenda!
Groetjes Anneke

Christine zei

Van mij mag je nog zulke kaarten maken hoor! Ze is echt prachtig geworden!
Liefs
Christine

Christine zei

Van mij mag je nog zulke kaarten maken hoor! Ze is echt prachtig geworden!
Liefs
Christine

marjoleincreatief zei

Heel anders maar daarom juist heel leuk!!! Super hoor!!!

Groetjes marjolein

Kimmie zei

Hoi Wenda

Wow een heel aparte maar super mooie kaart!

XXX Kim

Hilde Suykerbuyk zei

leuk kaartje wenda!
gr, hilde

Het zonnetje in huis zei

Hallo Wenda,

Oh toch vind ik deze wel heel geslaagd hoor !

groetjes, Jaimie