Volgers

woensdag 23 februari 2011

Hallo allemaal hier ben ik weer jullie hebben een tijdje niets van mij gehoord maar ik heb nog al wat last van mijn schouder gehad en het kleuren en snijden lukte toen echt niet.

Nou ben ik al weer even bezig maar door een achterstand van een hoop kaarten die ik nog moest maken heb ik niet echt tijd gehad om alles op mijn blog te zetten.

Boven staande kaart hebben ik gemaakt met de uitdaging van voor de meiden uit de straat die ook altijd kaarten maken, bij deze uitdaging hebben we van een van de dames deze kaart gehad om aan te kleden.
voor de buiten kant heb ik papier gebruikt van Tim Holtz en afgewerkt met roosjes, bloemen, takjes en stickles.


Dit vind ik een hele leuke digi stamp van Imagenation, deze kan ik ook makkelijk versturen naar mensen want ik heb zelf ook zo'n scootmobiel en mijn twee hondjes zitten dan niet in het mandje maar zitten op de treeplank en kijken ieder aan een kant van het stuurkolom.
 De afbeelding heb ik in gekleurd met copic's.

Bedank voor jullie bezoekje aan mijn blog

Groetjes wenda


1 opmerking:

Judith zei

Leuke kaart met al die vakjes! En die met die scootmobiel is helemaal geinig! Mooi ingekleurd ook.

Groetjes Judith