Volgers

zaterdag 30 oktober 2010

Karen's Doodles - Bedankt

Hallo allemaal hier weer een kaartje van mij deze kaart is voor mijn ouders om ze te bedanken voor van alles, het is een stempel van karen's Doodles hij is toepasselijk want ik heb een paar jaar geleden een klein stenen schildpadje van hun gehad met de worden "hij loopt dan niet hard maar komt overal en ze worden ook heel oud" Lief he !!
De bloemen zijn van Heartfelt Creations 1 keer op de achtergrond gestempeld en 1 keer los en uitgeknipt en er boven opgeplakt.


Ik vind hem toch wel erg lief hoor die schildpad, heb hem in gekleurd met copic's en de achter grond is gestansd met een spelbinder en ook weer met de air-bruch bespoten.

Bedank voor jullie bezoekje aan mijn blog.

Groetjes Wenda

1 opmerking:

Riet zei

Wat een prachtige kaart Wenda,lief afdrukje,mooi papier heb je gebruikt.

Liefs Riet.