Hallo allemaal heb ik toch supper nieuws gehad vandaag. Had me aangemeld voor het DT van Copic Marker Benelux en ik met nog 5 andere geweldige damens zijn uit gekozen.
dinsdag 22 november 2011
maandag 21 november 2011
Proef demo bij Doe@ding
Hallo allemaal, ondanks de mist zijn we toch naar Doe@ding wel met het idee dat het niet druk zou zijn maar dat viel alles mee. Op de foto's was er dan niemand maar voor dat we erg in die foto's hadden was het wel druk in de winkel en ook bij mij aan de tafel.
Nou hoe het ging??? Het was net of ik dit al jaren deed, dus geen probleem voor de toekomst. Heb de mensen dingen verteld en laten zien had ook wat kaarten mee genomen dat ze ook konden zien wat ik maak.
Lang deze weg wil ik dan wel Marloes en de andere gezellige meiden in de winkel bedanken dat ik dit mocht proberen, dankjullie wel en misschien tot de volgende demo.
Dit was even mijn berichtje, bedankt weer voor het langs komen op mijn blog.
zondag 20 november 2011
Challenge # 89 Anything Goes
Hallo allemaal het is weer zondag en dus weer tijd voor een nieuwe challenge bij One Stitch At A Time. Deze is weer lekker simpel want het is "Anything Goes", bovenstaande kaart is weer mijn bijdrage voor deze week. Het papier is van My Mind's Eye.
De digi weer gekleurd met copic's en de achtergrond is gespoten met de air-bruch
Hier nog even een foto van de gebruikte kleuren.
Wat kunnen jullie winnen deze week dat zij 3 promarkers van
Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog en zal morgen tegen de avond even melden hoe het mij is vergaan bij met het kleuren bij Doe@ding.
vrijdag 18 november 2011
Make it crafty - Aged to Perfection
Hallo allemaal hier weer een kaartje van mij, af en toe maak ik een kaart waar ik dan zelf helemaal weg van ben en dit is er zo een. Ik vind hem echt super hoop dat jullie dat ook vinden.
Het is weer een digi van Make It Crafty en deze heet Chantelle, ze hebben daar van die leuke digi's.
Ze is natuurlijk weer ingekleurd met copic's de gimmende achtergrond is aluminiumfoli dit zag ik bij Peet op haar blog ga maar eens kijken heel leuk, maar heb ik het dan met de air-bruch gespoten. Verder is de kaart afgemaakt met een tekst stempel en wat roosjes met stickles.
Nou krijg ik steeds meer de vraag of ik workshops of iets wil geven, en hier wil laten zien hoe ik kleur nou dat gaat nog niet (missien na de kerst????) workshops en demo's gaan geven zou ik wel willen daar ik niet weet of ik nog wel kan kleuren als er mensen op mijn handen staan te kijken. Dit ga ik dus aanstaande maandag middag uitproberen bij Marloes van doe@ding (echt een geweldig hobby winkel) daar ben ik van ongeveer 13:30 tot 15:30, ben heel blij dat ik dit daar mag doen van Marloes om voor me zelf een beetje zekerheid tekrijgen. Jullie horen wel hoe het gegaan is en of het allemaal een vervolg gaat krijgen.
Oja bovenstaandt nog even een foto van de kleuren die ik gebruikt heb.
Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog.
dinsdag 15 november 2011
Teddy Bo - Lach en Geniet
Hallo allemaal hier weer een kaartje van mij nou je meer een nieuw plaatje. Had de kaart al eerder gemaakt met een ander plaatje voor One Stitch At A Time Challenge. die digi vond ik niet zo maar met de kaart op zich wel dus een nieuw digi uitgeprint op de zelfde maat gesneden, gekleurd en er overheen geplakt.
Het is toch wel een uitdaging om deze beertjes te kleuren want de structuur van de beren huid is weer heel iets anders dan de mensen huid, daar ga ik dus op oefenen maar voor nu ben ik weer tevreden hoop dat jullie hem ook weer mooi vinden.
Bovenstaande foto zijn de kleuren die ik gebruikt heb.
Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog.
zondag 13 november 2011
Challenge # 88 Black en White
Hallo allemaal het is weer zondag en dus weer tijd voor een nieuwe challenge bij One Stitch At A Time en voor deze week is het "Black en White. Bovenstaande kaart is weer mijn bijdrage voor deze week. Heb met veel glitter gewerkt deze keer want zowel de spellbinder stanz als de swirls zijn helemaal geglitterd maar is niet zo goed te zien op de foto.
Ook in de digi heb ik de jurk en de vleugels met glitter bewerkt. De achtergrond is weer gespoten met de air-bruch nou heb ik vergeten een foto te maken van de kleuren maar dat zijn in iedergeval bijna alle nummers uit de N en de C serie plus de huid.
Onze sponsor deze week is:
daar mag je 5 digi's uitzoeken.
Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog en de lieve reacties die ik telkens weer krijg van jullie.
Prettige zondag allemaal.
donderdag 10 november 2011
Teddy Bo & Co - veel geluk in jullie huwelijk
Hier weer een kaartje van mij het is een trouw kaart die mijn moeder mijn vroeg te maken, hij is voor een stel dat al wat ouder zijn. Daar had ik dan geen stempels of digi's voor wan dat zijn allemaal jonge stelletjes. Moest ik weer iets anders zoeken (wat vervelend he), zo kwam ik dus bij Teddy Bo & Co terecht en vond deze digi wel toepasselijk. (plus nog een paar dan)
Het is een easle kaart geworden en ben uit gegaan van het hart van Cheery Lynn wat tulle er tussen geregen en afgewerkt met roosjes en pareltjes.
Het achtergrond papier is gewoon wit papier met embrossing mal door de Cuttlebug, roosjes gekleurd met de copic's en daar na nor met glimmermist er overheen maar dat is niet goed te zien op de foto. Twee tekst hartjes er bij, weer afwerken met roosjes en stickles.
Bovenstaand nog even een foto van de kleur nummers die ik gebruikt heb.
Hoop dat jullie hem ook mooi vinden ben er zelf weer blij mee.
Bedantk weer voor jullie bezoekje aan mijn blog en de lieve reacties die ik iedere keer weer mag lezen.
dinsdag 8 november 2011
Weestamps- Tobias
Hallo allemaal hier weer een nieuw kaartje en deze gemaakt voor de geboorte van Tobias.
Het is een digi van Weestamps, het achtergrond papier heb is weer zelf gemaakt want kon niks leuks vinden in de voorraad.
De digi is weer gekleurd met copic's en verder afgewerkt met strikje met een beertje er aan.
De labeltjes waar de naam op staat is weer een stans van MFT ik vind deze ook echt weer geweldig het is even passen en meten, uitprinten en stansen even spuiten met de air-bruch en klaar. De rest afgemaakt met roosjes, bloemen, blaadjes en natuurlijk weer stickles.
Bovenstaand nog even de foto van de gebruikte kleuren.
Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog.
zondag 6 november 2011
Challenge # 87 Use A Digi
Hallo allemaal het is zondag dus weer een nieuwe challenge bij One Stitch At A Time en deze week is het weer een makkie want de challenge is "Use A Digi"nou simpel toch.
Bovenstaande kaart is weer mijn bijdrage voor deze week voor het Designe Team het is een digi van Barbara Jensen en ja nu komt mijn uitdaging kan ik hem naar iemand sturen daar ben ik nog niet uit maar vindt het wel leuk om ze te kleuren. Vindt het altijd leuk om huid te kleuren en dat goed te krijgen. Het achtergrond papier heb ik ook weer zelf gemaakt want kon niks bij passend vinden in mijn voorraad.
Verder heb ik weinig toegevoegd aan de kaart want ik vond het zo wel genoeg.
Wat kunnen we winnen deze week een:
Bovenstaand is nog een foto van de gebruikte kleuren in de digi.
Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog.
zaterdag 5 november 2011
Magnolia - Hartelijk Gefeliciteerd
Hallo allemaal hierdan het beloofde kaartje van gisteren het is af, de rand van het stempelafdrukje is met stickles bewerkt de rand is een stans van MFT 2 x met lint er tussen.
Op deze foto kunnen jullie goed zien dat de achter grond tussen de bloemen goed zichtbaar is als je de vloeistof maar nauwkeurig opbrengt mocht je nou wel over het randje gaan kan je het heel makkelijk met een sateprikker weg halen.
Heb geprobeerd de bloemetjes uit het afdrukje op de kaart terug te laten komen daar heb ik de kleine bloemetjes stans van Magnolia voor gebruikt en met de zelfde kleuren copic's gekleurd en gespoten de hartjes zijn hot-fixsteentjes en de blaadjes zijn van een stans van MFT en ook weer gespoten.
Bovenstaand nog even een foto van de gebruikte kleuren.
Bedankt weer voor jullie bezoekje aan mijn blog
Abonneren op:
Posts (Atom)










































